Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Zondag middag foto's  (gelezen 137944 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 66
Re: Zondag middag foto's
« Reactie #540 Gepost op: 18-04-2023, 10:23 »
Mooie plaatjes! Rij zelf met regelmaat daar mijn rondjes (vertrek vanuit mijn woonplaats Roosendaal). Begreep wel ooit dat ze in Belgiƫ niet zo mals zijn als het op offroad rijden gaat. Praktisch overal verboden en de sancties zijn een pak zwaarder dan in Nederland. Iemand bekend met de exacte regelgeving?


Wij zijn met een klein groepje van wat zwaardere jongens richting het hart van Brabant gereden zondag. Daar lijkt het er helaas wel op dat ze eigenlijk alles gesloten willen verklaren..

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1532
Re: Zondag middag foto's
« Reactie #541 Gepost op: 18-04-2023, 17:06 »
Hi Jos, ik was niet van plan om daar te gaan rijden, er zijn rondom zat mooie plekken die, voorzover ik kan beoordelen, openbare weg zijn. Geen verbodsborden, breed genoeg voor een auto inclusief voldoende sporen, geen aanduidingen natuurgebied e.d.


Als mtb-er word je ook aangepakt, zonder vignet op de Kalmthoutse heide = boete :(
'Maar meneer, dit is een gravelbike!'
2021 690 Enduro R  -  Gamo Grizzly 1250 Whisper IGT 5.5

Offline member

  • *****
  • Berichten: 444
Re: Zondag middag foto's
« Reactie #542 Gepost op: 10-05-2023, 08:02 »



Verstuurd vanaf mijn CPH2399 met Tapatalk


Offline member

  • *****
  • Berichten: 4351
Re: Zondag middag foto's
« Reactie #543 Gepost op: 10-05-2023, 14:58 »
Gave track en lef dat je zo door die grote plas durft te rijden.


Jammer van de beeldstabilisatie, omdat je bijna nooit wat van motor of helm ziet, lijkt het als of je 50cm boven de grond zweeft.
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 444
Re: Zondag middag foto's
« Reactie #544 Gepost op: 10-05-2023, 16:38 »
inderdaad, nog aan het experimenteren,
beeldstabilisatie weet ik nog niet of ik dat actief laat, als je voorbeeld een seconde opzij kijkt blijft het beeld gewoon rechtdoor, je merkt ook niet hoe ruw het terrein is, met navigatie erop zal je wel een stuk van de motor zien,
camera zit onder de zonnepiek en is wel gemakkelijk, uit de weg maar kan toch zien als hij actief is, microfoontje heb ik achter/onderaan de helm geplaats in een ventilatieopening kan nergens aan blijven hangen en draadje loop onder de binnenvoering dus hopelijk hufterproof

Offline member

  • Kom op mensen, wordt ook
  • Donateur
  • *****
  • Berichten: 2318
Re: Zondag middag foto's
« Reactie #545 Gepost op: 10-05-2023, 17:16 »
Wel spannend met alleen witte lijnen ipv linten, kan me voorstellen dat er regelmatig iemand tegen het verkeer in rijdt

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4351
Re: Zondag middag foto's
« Reactie #546 Gepost op: 11-05-2023, 07:42 »
Het nadeel van beeldstabilisatie vind ik dat het er zo glad uit ziet, je krijgt minder gevoel voor snelheid en als je beelden ziet van rijden in duiden wordt je zelfs zeeziek. De mooiste plek voor een camera vind ik op de borst omdat je dan ook ziet wat het stuur doet. Nadeel hiervan is, is dat als je naar het uitzicht kijkt de camera rechtuit blijft kijken. Ik heb em dus ook nog steeds aan (de zijkant) van m'n helm hangen
None of us is as strong as all of us.