Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: [Verkocht] Revit Sand 3 Motorjas - Blauw - XL  (gelezen 176 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 60
[Verkocht] Revit Sand 3 Motorjas - Blauw - XL
« Gepost op: 26-08-2021, 12:55 »
Ik gebruik deze super veelzijdige jas veel te weinig omdat ik teveel keus heb. Hij hangt voornamelijk in de weg.

Goede staat, maat XL (ik ben 1m80 en 90KG, stevige bouw)

Komen passen met een bak koffie is altijd goed. Opsturen kan natuurlijk ook. Bieden is oke maar rare biedingen hebben geen kans van slagen.

Dit zegt de fabrikant er over:
De Sand 3 heeft een sterke buitenlaag, die gemaakt is van polyester ripstop en PWR | shell en klaar is voor ieder avontuur. Van buiten naar binnen vind je eerst het zeer ademende, verwijderbare hydratex 3L membraan, dat de jas 100% waterdicht maakt. De verwijderbare thermovoering maakt de jas nog veelzijdiger. Dankzij de talloze verstelopties, waaronder trekkoordjes op de heup, is de jas eindeloos te verstellen. Dit levert voor iedereen de perfecte pasvorm op.

Met ventilatiemogelijkheden voor armen en bovenlijf, waaronder een verstelband op de taille die actief lucht binnenlaat krijg je ook voldoende verkoeling. En voorzien van prijswinnende SEEFLEX CE-level 2 protectoren en de optie om hem te upgraden met een SEESOFT CE-level 2 rugprotector. Meer dan genoeg opbergmogelijkheden en schouderbanden die voorbereid zijn voor een actiecamera.

Ophalen/passen kan in Rotterdam.



op MP voor € 225

Forumleden: make me an offer i can't refuse


https://link.marktplaats.nl/m1742746556