Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Ad Ketelaars rit 19 of 20 oktober  (gelezen 925 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 594
Ad Ketelaars rit 19 of 20 oktober
« Gepost op: 14-10-2023, 19:30 »
Volgende week donderdag of vrijdag ben ik van plan om in Brabant en om streken een rit van Ad Ketelaars te gaan rijden. Dit ga ik misschien met mijn broer doen maar het is nog niet zeker of die mee kan/gaat. Aangezien met zijn tweeën veiliger en gezelliger is hierbij het aanbod om mee te gaan rijden. Rij op een enduro. Mijn tempo is doorrijden maar op standje veilig aankomen met respect voor natuur en mederecreanten. Wie heeft er zin om mee te gaan rijden?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1382
Re: Ad Ketelaars rit 19 of 20 oktober
« Reactie #1 Gepost op: 17-10-2023, 17:03 »
Jammer, ik heb geen vrije dagen meer dit jaar..   :(
Have fun!
Atic#1007,  TCN#397

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 73
Re: Ad Ketelaars rit 19 of 20 oktober
« Reactie #2 Gepost op: 18-10-2023, 22:25 »
Jammer, ik heb nog geen geschikte motor. :-X

Offline member

  • starter
  • Berichten: 2
Re: Ad Ketelaars rit 19 of 20 oktober
« Reactie #3 Gepost op: 19-10-2023, 14:57 »
Ik zou dat best een keer willen doen. Alleen deze data komen niet uit voor mij. Rijd jij met tripy? En koop je dan de route van Ad?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 594
Re: Ad Ketelaars rit 19 of 20 oktober
« Reactie #4 Gepost op: 19-10-2023, 20:16 »
Ga zeker wel vaker rijden en het dan hier melden.
Heb zelf een Tripy en koop dan de route bij Ad. Deze zijn dan alleen voor die dag geldig. Het zijn goed aangegeven mooie routes.
Aangezien ik weet hoe gigantisch veel tijd en geld gaat zitten in een dergelijke route vind ik het een prima prijs. En betaal het graag.

Offline member

  • starter
  • Berichten: 2
Re: Ad Ketelaars rit 19 of 20 oktober
« Reactie #5 Gepost op: 19-10-2023, 21:35 »
Ik heb ook een tripy. Ik ben altijd op donderdag vrij, dus dat zou een idee zijn. Ik hoor wel een voorstel.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 210
Re: Ad Ketelaars rit 19 of 20 oktober
« Reactie #6 Gepost op: 20-10-2023, 10:00 »
Ga zeker wel vaker rijden en het dan hier melden.
Heb zelf een Tripy en koop dan de route bij Ad. Deze zijn dan alleen voor die dag geldig. Het zijn goed aangegeven mooie routes.
Aangezien ik weet hoe gigantisch veel tijd en geld gaat zitten in een dergelijke route vind ik het een prima prijs. En betaal het graag.


Ja helemaal mee eens. Hij stopt er ook nog eens veel tijd om het up-to-date te houden. En het navigeren met Tripy vind ik dan ook echt nog eens wat toevoegen aan de beleving.