Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: diagonale frankrijk  (gelezen 2399 keer)

Offline member

  • starter
  • Berichten: 3
diagonale frankrijk
« Gepost op: 14-06-2014, 19:37 »
heeft iemand de route, of waar ik het kan vinden, van de diagonale,volkomen off road door frankrijk van Nw naar Zo,van Calais naar Nice?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2397
Re: diagonale frankrijk
« Reactie #1 Gepost op: 14-06-2014, 19:42 »
zelf maken

Offline member

  • starter
  • Berichten: 2
off road frankrijk - la diagonale
« Reactie #2 Gepost op: 15-06-2014, 13:36 »
Hoi,[/size]Na een motor trip te hebben gedaan van 3 maanden. Sta ik terug te popelen om te vertrekken.Ik heb mijn zinnen gezet op frankrijk.Ik heb vernomen dat het mogelijk zou zijn om van het noorden tot het zuiden te rijden puur off road.Nu heb ik een organisatie gevonden die deze rit aanbied maar je moet er veeeeeel voor betalen.Heeft iemand hier misschien meer ervaring met het off road rijden in frankrijk?Iemand deze rit al gedaan?grtjshannes2

Offline member

  • starter
  • Berichten: 3
Re: diagonale frankrijk
« Reactie #3 Gepost op: 15-06-2014, 19:10 »
dacht ik al

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 143
Re: off road frankrijk - la diagonale
« Reactie #4 Gepost op: 15-06-2014, 20:48 »
Volgens mij heb ik deze route op mijn laptop staan, heb hem niet zelf gereden, dus kan je niet garanderen dat 't de goede is. Heb hem zelf opgeslagen omdat 't me nog wel een keer leuk lijkt om te doen. Als je me even een PM stuurt met je e-mail adres kan ik je ze mailen.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 143
Re: diagonale frankrijk
« Reactie #5 Gepost op: 15-06-2014, 20:54 »
Volgens mij heb ik deze route op mijn laptop staan, heb hem niet zelf gereden, dus kan je niet garanderen dat 't de goede is. Heb hem zelf opgeslagen omdat 't me nog wel een keer leuk lijkt om te doen. Als je me even een PM stuurt met je e-mail adres kan ik je ze mailen.



Edit: betrof de road versie, sorry iedereen voor het blij maken met een dode mus  :-\