Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: banden actie's  (gelezen 3396 keer)

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 9
banden actie's
« Gepost op: 22-04-2010, 22:56 »
 

 trail attack 120/90-17       90/90-21      voor € 165,-
 trail attack 130/80-17       90/90-21      voor € 180,-
 trail attack 140/80-17       90/90-21      voor € 185,-
 trail attack  150/70-R 17  110/80- R 19  voor € 245,-

michelin

anakee 120/90-17  90/90-21 voor € 180,-
anakee 130/80 R 17  90/90-21 voor  195,-
anakee 2  140/80-R 17 90/90-21 voor  210,-
anakee 2  150/80 R 17 110/80-R 19  voor 245 euro

en van bridgestone

BW 501/502

130/80 R 17   90/90-21  voor € 195 ,-
140/80 R 17   90/90-21 voor  € 210,-
150/70 R 17 110/80-R 19 voor € 245,-

*  de maatvoering voor de xl 700 v is geen probleem

alles geldt zolang mijn  voorraad strekt,

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1791
Re: banden actie\'s(gespot op de transalpsite)
« Reactie #1 Gepost op: 23-04-2010, 08:36 »
Newbie (3e posting) die op t verkeerde topic zit lijkt me.... Het is gewoon een commerciele advertentie. Misschien zelfs goedkoop, maar niet in lijn met de ARM gedachte volgens mij?
Voor mij gaat de charme van dit ARM-forum zo wel wat verloren!  :-\

Post Merge: 23-04-2010, 08:36

Offline member

  • Kom op mensen, wordt ook
  • Donateur
  • *****
  • Berichten: 2325
Re: banden actie\'s(gespot op de transalpsite)
« Reactie #2 Gepost op: 23-04-2010, 09:45 »
Newbie (3e posting) die op t verkeerde topic zit lijkt me.... Het is gewoon een commerciele advertentie. Misschien zelfs goedkoop, maar niet in lijn met de ARM gedachte volgens mij?
Voor mij gaat de charme van dit ARM-forum zo wel wat verloren!  :-\
Post Merge: 23-04-2010, 07:36[/color][/size][/color][/size]
:stupid:

voor dit soort zaken mis ik een "report" knopje.

Verder vind ik het helemaal niet zo voordelig, maar da's vaak zo bij bandenacties.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: banden actie's(gespot op de transalpsite)
« Reactie #3 Gepost op: 23-04-2010, 09:56 »
gewoon even een willekeurige moderator inseinen.

Verplaatst dus.

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: banden actie's(gespot op de transalpsite)
« Reactie #4 Gepost op: 23-04-2010, 10:04 »
Ad Mies heeft in het verleden onder een andere nickname reeds aanbiedingen geplaatst, dus dat newbie gehalte is een vertekenend beeld.

Die aanbieding is echter wel heel netjes voor de Michelin's, een achterbandje op zich is al minimaal €160,--

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: banden actie's(gespot op de transalpsite)
« Reactie #5 Gepost op: 23-04-2010, 10:11 »
mooie aanbieding misschien, maar de suggestie dat er je een leuke actie gespot hebt elder, en het blijkt dan gewoon je eigen verkooppraatje te zijn, valt bij mij wat verkeerd moet ik zeggen.

ik hou ook niet zo van steeds wisselende nicknames: Wat te verbergen uit het verleden vraag ik me dan altijd af?

anyway: Hij staat nu waar die hoort.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 180
Re: banden actie's(gespot op de transalpsite)
« Reactie #6 Gepost op: 29-04-2010, 14:34 »
Dit is niet goedkoop, maandje geleden bij www.mopedreifen.de besteld en heb toen dit betaald:

1,00 90/90-21 54 S MICHELIN - ANAKEE 2 FRONT (TL) 62,37 € 62,37 €
1,00 130/80R17 65 S MICHELIN - ANAKEE 2 REAR (TL) 85,37 € 85,37 €

Geeft een totaal van 147.74

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 9
Re: banden actie's
« Reactie #7 Gepost op: 30-04-2010, 11:46 »
het is enkel een notificatie....  maar het feit dat het reactie's uit lokt is opzich al gunstig  :D    overigens heb ik nooit een andere naam gebruikt dan mijn eigen naam  dus dat zogenaamde verbergen valt wel mee.    en als je twijfels hebt kun je me ook een pm sturen. maar insinuaties zijn altijd gemakkelijker gemaakt... overigens erg jammer juist voor een forum ... maar zegt meer over degene die ze maakt dan over mij.   zo is er ook altijd de dooddoener dat het ergens anders voor minder kan. alleen is het plaatje dan  vaak net niet compleet (hoe komen die motorbanden er op dan.... met een lepel in je achter tuin)   neem van mij aan dat ik iedere banden leverancier in europa  ken en dus ook de prijzen   stel dat ik iets wil leveren  aan de zelfde prijs als het goedkoopste adres (verificatie mogelijk) dat je kunt vinden  onder de zelfde voorwaarden  en condities   dus vooraf betalen. 3-10 dagen levertijd en lastigere reclame mogelijkheden etc  dan nog, komen er van de 10 mogelijk geinterresseerden maar 3 werkelijk tot een bestelling feit blijft dat de meeste goederen lokaal aangeschaft worden en dat prijs niet altijd de doorslag geeft zeker niet voor die zaken waarbij er nog iets feitelijks moet gebeuren wat dan service heet. Daar komt bij dat  er vaak om die service gevraagd wordt op momenten die niet gangbaar zijn, dus na 18.00 uur en in het weekend     maar leuk geprobeerd heren.(en dames)  ;D  feit blijft dat de prijsjes erg interresant zijn zeker omdat ze incl demontage montage en balanceren en afvoer van je oude banden betreft voor zover zaken commercieel zijn tja   dit is nu eenmaal een verzamelplek van gelijk gezinden die hoe dan ook wel eens iets nodig hebben. En of ik het nu meld of ieder afzonderlijk die het gevonden  heeft op het WWW of op welke manier dan ook of je dat  dan commercieel kunt noemen. als ieder forumlid een firma naam noemt  heb je het zelfde effect Ook dan is het niet te controleren of er een verbondenheid is met die genoemde firma.    ieder probeert ergens beter van te worden en dat geldt zeker  ook op het all roadmaniac forum,   denk maar eens  aan zaken als kennis, voordeeltjes, contacten, het zoeken naar spare parts. etc Ik weet  dat er ook op dit forum  gebruikers zijn die me goed genoeg kennen om niet te twijfelen aan mijn intergriteit   ik gun gewoon ieder zijn  mogelijk voordeel   niets meer of minder          maar zoals gezegd... nu in de juiste sub cat geplaats waarvoor dank                                     

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: banden actie's
« Reactie #8 Gepost op: 30-04-2010, 12:35 »
Hoi Ad,

Misschien kun je in het vervolg tevens aangeven dat je montages doet, voorraad hebt etc.

Hoeft niemand er meer naar te raden danwel te gissen hoe je prijzen tot stand komen en wat nu echt je aanbieding is tov de 'rest' van het aangebodene waar online.

Suc6!
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • Twin
  • *****
  • Berichten: 2155
Re: banden actie's
« Reactie #9 Gepost op: 30-04-2010, 13:32 »
Ad Mies is meer verbonden aan een aanpalend motorforum waar hij als technische man online raad geeft en zelfs zijn werkplaats aanbiedt zodat rijders onder toeziend oog zelf aan hun motor kunnen leren sleutelen. Hij zet regelmatig aanbiedinkjes neer voor de (forum)leden en men is doorgaans dacht ik erg tevreden met zijn moeite en inzet.

Dat hij ook enigszins commercieel bezig is, de man moet ook eten toch? En als hij een leuke korting kan bewerkstelligen, iedereen blij toch? Hij geeft overigens alleen maar aan wat een aanbieding bij hem zou kosten. Het is aan iedereen vrij om rond te shoppen in naar een betere deal toch?

Die 'newbie' status valt me een beetje op want anderhalf jaar geleden (toen ik zelf hier lid werd) kwam hij hier ook onder dezelfde nickname. Bovendien is de shophoek toch juist hiervoor aangemaakt?

Grtz, Brmbr 
Avonturier!

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: banden actie's
« Reactie #10 Gepost op: 30-04-2010, 13:46 »
Ad Mies is meer verbonden aan een aanpalend motorforum waar hij als technische man online raad geeft en zelfs zijn werkplaats aanbiedt zodat rijders onder toeziend oog zelf aan hun motor kunnen leren sleutelen. Hij zet regelmatig aanbiedinkjes neer voor de (forum)leden en men is doorgaans dacht ik erg tevreden met zijn moeite en inzet.

Dat hij ook enigszins commercieel bezig is, de man moet ook eten toch? En als hij een leuke korting kan bewerkstelligen, iedereen blij toch? Hij geeft overigens alleen maar aan wat een aanbieding bij hem zou kosten. Het is aan iedereen vrij om rond te shoppen in naar een betere deal toch?

Die 'newbie' status valt me een beetje op want anderhalf jaar geleden (toen ik zelf hier lid werd) kwam hij hier ook onder dezelfde nickname. Bovendien is de shophoek toch juist hiervoor aangemaakt?

Grtz, Brmbr 

Goede uitleg.

Case closed?
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog