Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Even voorstellen + NX650 rally/enduro/reismotor (vul in wat past)  (gelezen 13485 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 47
Re: Even voorstellen + NX650 rally/enduro/reismotor (vul in wat past)
« Reactie #30 Gepost op: 14-03-2011, 00:15 »
Hoi,

Excuus voor de late reacties, was een weekje op vakantie (met het vliegtuig :( ).

Ben inmiddels voorzien, heb bij Harm een complete voortrein opgehaald (CR250 conventioneel vorkje), zit er al in. In de loop van de week de bandjes maar eens om de velgen leggen.

Enige wat nu nog echt moet worden gemaakt, is een voorste subframe voor het dashboard en aanverwanten.

Cheers

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 125
Re: Even voorstellen + NX650 rally/enduro/reismotor (vul in wat past)
« Reactie #31 Gepost op: 14-03-2011, 19:20 »
Wat heb je voor achter schokbreker geplaatst? Ik denk namelijk dat de motor met nieuwe voorvork wat hoger komt te staan.

Gr.

Jeroen

Post Merge: 14-03-2011, 19:23
Oeps zag het al weer, je had een andere schokbreker met lastig te realiseren ophanging.

Valt niet mee hoor alles lezen en onthouden ::)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 47
Re: Even voorstellen + NX650 rally/enduro/reismotor (vul in wat past)
« Reactie #32 Gepost op: 24-11-2011, 19:36 »
Hoi allen,

Nog een update.

Juni 2011:











De XR voorvork hebben we terug gewisseld voor de RD03 voorvork (slechts 220mm veerweg), de motor stond vooraan anders simpelweg te hoog.

En 3 weken later bevond de dominator zich hier:





Cheers

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 125
Re: Even voorstellen + NX650 rally/enduro/reismotor (vul in wat past)
« Reactie #33 Gepost op: 25-11-2011, 08:35 »
Mooi dat hij af is. Heb je nog een foto met het eindresultaat wat beter zichtbaar? Ik ben erg benieuwd.

Ik ben zelf nu begonnen met de grote ombouw van mijn domi. Ik ben druk bezig met de ontwikkeling van de tripcomputer die het dashboard gaat vervangen en tevens ga ik aan de rally kuip beginnen. De motor staat al wel 5cm hoger op zijn poten.

Hoe zit, rijdt je domi nu? Alles helemaal naar wens?

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 138
Re: Even voorstellen + NX650 rally/enduro/reismotor (vul in wat past)
« Reactie #34 Gepost op: 27-03-2012, 10:07 »
Ben ook wel benieuwd naar het eindresultaat FOTO :D
Hartelijke Groetjes,
Tim
www.MotorKampeerWinkel.nl, Niet alles in de shop maar van alles kan geregeld worden ;)