Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: corruptie @ Zuid Amerika; een gratis les  (gelezen 10509 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 476
Re: corruptie @ Zuid Amerika; een gratis les
« Reactie #30 Gepost op: 03-05-2013, 18:43 »
Ik heb in het buitenland gewoon mijn politielegitimatie bij mij. Werkt om een of andere reden altijd!! ;)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 14
Re: corruptie @ Zuid Amerika; een gratis les
« Reactie #31 Gepost op: 10-05-2013, 14:49 »
Vind het hardstikke leuk wat Kim doet, maar ik volg altijd andere koers. Vriendelijk beginnen netjes handschoen uit en hand schudden en het helpt als je redelijk spaans kunt lullen. In Peru Colombia Venezuela Equador Bolivia Brazilie en Chilie  heb ik nooit enige last gehad. In Paraqua een keer 40 dollar betaalt voor inhalen over 2 doorgetrokken gele strepen met 20 Km overspeed. En geen bonnetje maar het verdween in zijn broekzak.  In ArgentiniĆ« een keer flinke boete, haalde langzaam rijdend cq stilstaand verkeer in over 2 doorgetrokken strepen bij POLITIECONTROLE, agent schrok dat ik achter zijn hakken passeerde, en daarna wou ik slim zijn om motoragent te misleiden om weer een vrachtauto in te halen ook weer bij inhaal verbod, waar hij mij aan wou houden, in de hoop dat hij mij niet zou zien. Maar ze waren keurig en correct. Eerste inhaal maneuver  60 Euro boete en de 2de 160 Euro en kon het niet afkopen . In ArgentiniĆ« een keer flauwekul boete voor geen stickertje op aanhanger en groene kaart niet volledig in gevuld volgens hun dan toch. En dit alles met 70.000 KM in heel Zuid- Amerika, dus volgens mij valt het wel mee. Denk niet dat je in Europa met die KM voor in totaal  300 Euro aan boetes wegkomt.   www.tonydakar.reismee.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 380
Re: corruptie @ Zuid Amerika; een gratis les
« Reactie #32 Gepost op: 10-05-2013, 21:52 »
Tony,


Leuke verhalen schrijf je, kan ook bijna niet anders met zulke mooie avonturen. Zeker een ongebruikelijke adventure fiets een HD, respect.

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 8
Re: corruptie @ Zuid Amerika; een gratis les
« Reactie #33 Gepost op: 13-06-2013, 09:20 »
balen, ik ben benieuwd naar dit filmpje maar ik kan m niet zien! ik heb in bulgarije al eens problemen gehad met de politie.. nog nooit zulke corrupte politie agenten meegemaakt.. wat een zooi is dat daar zeg !
speed is the key

Offline member

  • hell yeah!
  • *****
  • Berichten: 4170
Re: corruptie @ Zuid Amerika; een gratis les
« Reactie #34 Gepost op: 11-09-2013, 23:59 »
balen, ik ben benieuwd naar dit filmpje maar ik kan m niet zien!


Ook ipad?
....espangol es dificil... entonces Lo intento algo....