Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: advies aankoop KTM 620 adventure  (gelezen 5419 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 261
Re: advies aankoop KTM 620 adventure
« Reactie #15 Gepost op: 01-11-2015, 16:33 »
Vriend van mij heeft ook zo'n ding en volgens mij wilde hij hem gaan verkopen. Kan hem eens vragen ? Net ding,en hij doet al het onderhoud zelf.


Groeten, Ard 


P.s. De motor staat in Arnhem Noord.

Je kunt altijd eens vragen, laat maar horen

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: advies aankoop KTM 620 adventure
« Reactie #16 Gepost op: 01-11-2015, 18:44 »
Vanmiddag de motorfiets bekenen en proefgereden, verkeerde in een veel slechtere staat dan ik had verwacht, je kon duidelijk zien dat hij erg intensief gebruikt was, veel schade aan kapwerk alles geoxideerd-verroest alsof er jaren mee in de pekel was  gereden, niet een motor waar ik warm van wordt toch nog even een proefritje gemaakt stuurde eigenlijk best wel goed maar motorisch futloos had duidelijk z,n beste tijd gehad, ben dus met lege kar weer naar huis gereden.

nogmaals bedankt voor de reacties, groet Arnold

Tja vaak als ze t mooi lijkt om waar te zijn is dat het ook.. waren het foto's van jaren terug? jammer maar er zijn er nog meer ;)




De prijs is er dan ook naar... KTM's worden doorgaans gebruikt waar ze voor gemaakt zijn: off-road. Op zich dus weer niet zo vreemd.





Tja hard offroad rijden en soms eens vallen kunnen ze best tegen, doet ie van mij ook ;) als er sneeuw ligt voor een paar dagen pak ik hem ook om naar t werk te gaan..

Heeft hier en daar ook een aangeroest plekje maar verroest en geoxideerd is ie niet, en ik geef hen niet heel veel liefde en aandacht met de poetslap.. en blokkie heeft genoeg fut
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1819
Re: advies aankoop KTM 620 adventure
« Reactie #17 Gepost op: 05-11-2015, 10:47 »
Lamaar je had hem al gezien

Offline member

  • *****
  • Berichten: 446
Re: advies aankoop KTM 620 adventure
« Reactie #18 Gepost op: 05-11-2015, 21:09 »
Hoi Arnold, Je hebt een PB