Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Actionplanet leuk?  (gelezen 2350 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11345
Actionplanet leuk?
« Gepost op: 31-03-2019, 11:55 »
Ja, Actionplanet is leuk, een perfecte opening van het seizoen. Lekker technisch sturen, snelheden liggen niet zo hoog als op een MX-baan, geen sprongen. Wel zanderige bochten, moddergeulen, vele mooie kortgestoken kombochten, mooie draaiers, af en toe wat keien en boomwortels, een erosiegeultje om te klimmen, off-camber haarspelden. Heerlijke lunch a la carte. Kortom voor ieder wat wils. De grote allroads zijn vrij makkelijk in te halen, het circuitje is weliswaar afgepijld en gelind, maar zat kansen. Ook leuk dat we op de PR7 mochten rijden van Arno van RalkyXL. Alex en Marieke waren er ook, met hele show-oostelling, gezellig! Aan het einde van de dag nog even 5 minuutjes trialen op 4 beschikbare Montesas, maar ik was al te moe om de koppeling nog te bedienen, alhoewel die heel soepel ging!
Kortom, voor €25 een topdag gehad, zonder moeilijke verzekeringen, licenties en andere zorgen. Iedere 2e zondag van de maand zullen ze open zijn. Een leuk alternatief voor crossen in de Kuil!

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk


Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 137
Re: Actionplanet leuk?
« Reactie #1 Gepost op: 31-03-2019, 22:34 »
Het was zeer de moeite waard! Leuk om bekenden tegen te komen en de sfeer was prima. De zware motoren waren al snel verdwenen en in de loop van de dag ging het steeds meer op een crossbaan lijken. Als Randstadstedeling ben ik blij dat er nu ook iets bij mij in de buurt wordt georganiseerd. Hoef ik niet meer om 6 uur 's ochtends mijn nest uit  :D

Offline member

  • Kom op mensen, wordt ook
  • Donateur
  • *****
  • Berichten: 2318
Re: Actionplanet leuk?
« Reactie #2 Gepost op: 01-04-2019, 09:53 »
Persoonlijk vond ik het te technisch en waren er te weinig momenten om het gas open te trekken. Ik heb ook alleen maar in de 2e versnelling gereden. Waarom ze zich richten op allroadmotoren begrijp ik niet zo goed, want aan 250cc heb je hier meer dan genoeg. En dan was de route nog grotendeels droog ook.

Verder wel een goed georganiseerde dag, vooral ook omdat de hele AJP line-up tot onze beschikking stond.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 211
Re: Actionplanet leuk?
« Reactie #3 Gepost op: 01-04-2019, 11:51 »
Ik ben er op mijn 990 Adventure geweest en ik heb me prima vermaakt, had MT21 voor en D908RR achter en dat was wel lekker.
Maat van me was mee op een Africa Twin 750 die vond het ook erg leuk.Je gaat zeker makkelijker rond met een lichte enduro, maar zoals Noppy al zegt; zat plekken om ergens langs te gaan of iemand langs te laten.
Ook even een rondje op de PR7 van Arno mogen doen en dat rijdt toch wel erg lekker, al vind ik het verschil met mijn KTM eigenlijk minder groot dan ik had verwacht. Is natuurlijk ook dat ik daar aan gewend ben en voorzichtig ben met een geleende motor. Hmmm, wist al niet wat ik wilde; lichte enduro erbij of over op 701/690 of dus PR7  ???
Leuk ook om even een rondje op een trial fiets bij Alex te doen, weer gemerkt dat je de techniek in de rondjes op de baan hierna weer iets aanscherpt.
Sowieso leuke sfeer en goed georganiseerd, uiteindelijk pas tegen vieren vertrokken.Leuk dat er zoiets in de buurt wordt georganiseerd! Zeker voor herhaling vatbaar.






Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 72
Re: Actionplanet leuk?
« Reactie #4 Gepost op: 02-04-2019, 08:08 »
Vond het een hele mooie en gezellige dag!
Heerlijk om al die allroad motoren bij elkaar te zien staan/rijden (voelde me weer helemaal thuis), super goede sfeer, leuk om weer bekende te zien :-)
Groetjes, Marieke

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1570
Re: Actionplanet leuk?
« Reactie #5 Gepost op: 02-04-2019, 09:21 »
Was jij dat Frank? Zondagochtend, zwarte bus met aanhanger met Beta en andere fiets op de A12.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11345
Re: Actionplanet leuk?
« Reactie #6 Gepost op: 02-04-2019, 09:28 »
Nope

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk


Offline member

  • *****
  • Berichten: 1379
Re: Actionplanet leuk?
« Reactie #7 Gepost op: 06-04-2019, 20:09 »
Was inderdaad heel gezellig!
Het weer werkte natuurlijk ook erg mee.
Heb me alweer ingeschreven voor de volgende.

geen sprongen.
Huh? Ik wel springen met mn rallyfiets en jij niet met die crosser met gloeilampies??  Tsss  ;)
Atic#1007,  TCN#397