Ik heb er nog maar weinig aan gedaan eigenlijk; die brommer klopt zo vers van de dealer eigenlijk al heel behoorlijk. Het lijkt wel of KTM een speciaaltje voor me gemaakt heeft met alles wat ik lekker vind.
Alleen kleinigheidjes; stuur iets verplaatst, protector over het TFT, rubbers uit de voetsteunen, OSCO gemonteerd, tasje achterop, bandenreparatiespul wat verdeeld over hoekjes en gaatjes, RAM-knobbel voorop, en dat was het 'm tot nu toe eigenlijk wel.
Ik heb nog wel een lijstje met dingetjes die ik waarschijnlijk wel ga doen, maar eerst eens wat langer rijden en ook een paar stukken langer dan 150km. Dan blijkt opeens dat dingen die eerst niet irritant waren dat opeens wel worden, en dingen waarvan je in de eerste instantie dacht 'dat moet echt anders' blijken dan toch nog niet zo verkeerd te zijn.
Ochjee, tijd zat. De 950 ben ik al die tijd dat ik 'm had knetterverliefd op geweest, wereldbrommer. De 790 is het jongere en levendigere zusje, daar wil ik best een langdurige relatie mee