Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Waarschuwing 'Tentje' 24MX  (gelezen 9285 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11345
Waarschuwing 'Tentje' 24MX
« Gepost op: 18-06-2012, 21:11 »
Nadat we heerlijk genoten hebben van de schaduw van Steve's uitvouw pitstentje heb ik besloten zelf ook maar zo'n leuk tentje te kopen.

Ook handig om ooit onder te ontbijten met de family tijdens kamperen.

Dit professionele monster is vandaag afgeleverd en is in de verpakking 2 x zo groot als de tent van Steve en 3 x zo zwaar; het is een megatent!

In opgevouwen toestand past het alleen op een aanhanger! Het is te breed om in de auto mee te nemen.



Inclusief alle reclame en sponsoring voor een redelijk bedrag, 99 Euro's. En die Euro's kan je maar beter uitgeven nu ze nog wat waard zijn ;D

Maar helaas, ik lees nu op hun site:

DE TENTEN ZIJN UITVERKOCHT
GEEN NIEUWE LEVERDATUM BEKEND!



Offline member

  • No_Postmerge
  • *****
  • Berichten: 3628
Re: Waarschuwing 'Tentje' 24MX
« Reactie #1 Gepost op: 19-06-2012, 02:55 »

removed

  • Gast
Re: Waarschuwing 'Tentje' 24MX
« Reactie #2 Gepost op: 30-07-2012, 12:16 »
Als je nog een tentje zoekt??   Sierra Designs high-tech, $1,800 tent   By Chris Weiss
01:31 July 28, 2012 
         1
inShare   A cuben fiber shell and carbon fiber poles make the Sierra Designs Mojo UFO one of the lig...  A cuben fiber shell and carbon fiber poles make the Sierra Designs Mojo UFO one of the lightest tents ever

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: Waarschuwing 'Tentje' 24MX
« Reactie #3 Gepost op: 10-06-2013, 10:40 »
Recent ook een 24MX tent aangeschaft. De prijzen fluctueren nogal, maar ik heb een "verbeterde versie" voor €159,-- gekocht, en die staat nu voor € 179,-- op de site. Dik en stevig frame, en bij mij past hij wel dwars in de auto (Volvo dus   :P). Wel zwaar (een kilo of 30) beetje onhandelbaar door de afmetingen. Maar als je hem uit de tas haalt is het wel een superding om op te zetten.
Ik had de pech dat bij de eerste keer opzetten een naad op de hoek meteen los kwam, en ik had meteen de bevestiging van de scheerlijn in mijn hand. Echter deed een mailtje naar 24mx wonderen, zonder gezeur of moeilijk gedoe over terug sturen komt er nu een nieuw doek mijn kant op! Super service die je niet bij veel bedrijven tegen komt.

Online member

  • Yamaha TT600E Belgarda + GG TXT PRO GP250
  • Modje
  • *
  • Berichten: 4774
Re: Waarschuwing 'Tentje' 24MX
« Reactie #4 Gepost op: 10-06-2013, 16:12 »
Gebruik zelf de alu versies, super tentjes, wel problemen met veel wind. Zal bij die stalen stuk stabieler zijn. Met die alu moet je ook echt oppassen met opzetten, je drukt zon ding zo dubbel.
ARM facebook HIER

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2374
Re: Waarschuwing 'Tentje' 24MX
« Reactie #5 Gepost op: 10-06-2013, 16:39 »
12 jaar geleden voor veel te veel geld ( vond ik toen ) een EZUP tent gekocht , en nu 12 jaar later is dat ding nog steeds perfect , zelfs de enorme storm tijdens de Baja 300 hield hij na zoveel jaar nog perfect stand terwijl er overal tenten wegwaaiden , knakten en totalloss overal op het terrein lagen , duur blijkt dus ook wel heel goed te zijn , ze zijn trouwens nu veel goedkoper maar nog steeds het drievoudige van een 24 MX tent , ja wat is wijsheid ??
Yamaha WR250F 2015

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2770
Re: Waarschuwing 'Tentje' 24MX
« Reactie #6 Gepost op: 10-06-2013, 17:39 »
Recent ook een 24MX tent aangeschaft. De prijzen fluctueren nogal, maar ik heb een "verbeterde versie" voor €159,-- gekocht, en die staat nu voor € 179,-- op de site. Dik en stevig frame, en bij mij past hij wel dwars in de auto (Volvo dus   :P ). Wel zwaar (een kilo of 30) beetje onhandelbaar door de afmetingen. Maar als je hem uit de tas haalt is het wel een superding om op te zetten.
Ik had de pech dat bij de eerste keer opzetten een naad op de hoek meteen los kwam, en ik had meteen de bevestiging van de scheerlijn in mijn hand. Echter deed een mailtje naar 24mx wonderen, zonder gezeur of moeilijk gedoe over terug sturen komt er nu een nieuw doek mijn kant op! Super service die je niet bij veel bedrijven tegen komt.
En........wees eens eerlijk........heb je ze al geleverd gekregen? ???
Ik kocht 2X tentje, online betaald........No problem
- 6 weken gewacht op levering, uitleg........ze zijn nog niet binnen!
- Bij de levering zag ik schade aan bijde tassen, de leveransier zei.....daar moet je de firma over aan spreken
- één tel...weer No problem....mail ond een paar foto's van de schade en we sturen je van zodra ze binnen zijn 2 nieuwe tassen
- 6 weken later....noppes
- terug telefoon, Ohhh sorry, kun je nog eens de foto's opnieuw met het aankoop facruur....enz, dan sturen wij van zodra ze binnen zijn je 2x nieuwe tassen
- nu ondertussen weer 5a6 weken verder....nog altijd geen nieuwe draagtassen :confused: 
 ik zal niet vlug afbrekende kritiek geven, maar ik ervaar 24MX een beetje anders
Het zal wel weer ...No Problem zijn maar.....

Online member

  • Yamaha TT600E Belgarda + GG TXT PRO GP250
  • Modje
  • *
  • Berichten: 4774
Re: Waarschuwing 'Tentje' 24MX
« Reactie #7 Gepost op: 10-06-2013, 17:59 »
mm, ik had een verkeerd onderdeel geleverd gekregen, foto met factuur opgestuurd, binnen enkele dag het juiste en mocht de rest houden...

Wisselende tevredenheid dus. Wellicht door drukte?
ARM facebook HIER

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2770
Re: Waarschuwing 'Tentje' 24MX
« Reactie #8 Gepost op: 10-06-2013, 18:33 »
Kan wel druk zijn maar ik heb ondertussen de tentjes al een paar maanden en durf ze niette gebruiken niet vooealleer dit opgelost is :(
Wie weet wat komt er nog. :confused:
Toch vind ik dat mijn klacht terrecht is.



Gewoon door het karton door de draagtassen van beide tentjes kapot gescheurd  ::)
Moet ik ze nu weer  aanschrijven/bellen?
 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: Waarschuwing 'Tentje' 24MX
« Reactie #9 Gepost op: 10-06-2013, 20:03 »
Zou het gewoon doen, niet goed is niet goed..
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: Waarschuwing 'Tentje' 24MX
« Reactie #10 Gepost op: 13-06-2013, 15:48 »
En het nieuwe dak (en drie zijwanden) zijn binnen, dus ze houden zich bij mij wel aan hun woord  :-X

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2770
Re: Waarschuwing 'Tentje' 24MX
« Reactie #11 Gepost op: 13-06-2013, 15:59 »
En het nieuwe dak (en drie zijwanden) zijn binnen, dus ze houden zich bij mij wel aan hun woord  :-X
Mooi voor jou Ferd, .........gefeliciteerd
Is er voor Nederland een andere dienst als voor Belgie ???
Volgende week nog eens een mailtje en telefoontje doen ;)

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: Waarschuwing 'Tentje' 24MX
« Reactie #12 Gepost op: 13-06-2013, 16:18 »
Ze hebben wel twee aparte websites maar hoe de afhandeling gaat weet ik ook niet. Dit pakket kwam nu uit Duitsland. Nu nog even een systeempje maken om makkelijk de vier wanden zo aan de tent te hangen dat ik hem rondom kan afsluiten.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1389
Re: Waarschuwing 'Tentje' 24MX
« Reactie #13 Gepost op: 13-06-2013, 18:30 »
Mijn ervaring met 24MX is ook dat ze (in NL) problemen goed oplossen. Ik heb ook hun laagste prijs garantie getest, daar doen ze ook niet moeilijk over.


Al moet ik zeggen dat ze wel wat meer fouten maken dan gemiddeld.

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: Waarschuwing 'Tentje' 24MX
« Reactie #14 Gepost op: 04-05-2014, 13:13 »
Weer in de aanbieding, tot 9 mei



Voor mij is het een prima tent gebleken, ik weet natuurlijk niet of ze de zelfde kwaliteit nu weer aanbieden.