Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: satelliettelefoon  (gelezen 2786 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 857
satelliettelefoon
« Gepost op: 09-08-2006, 12:58 »
Zijn er hier nog mensen met kennis van zaken als het gaat om satellietelefoons? Ik zoek een telefoon die ook tijdens het rijden te gebruiken is (auto). Voor de meeste telefoons moet je stoppen, om een signaal te kunnen ontvangen. Tevens moet er data mee verstuurd kunnen worden, en bereik in Noord-Afrika is ook een vereiste. (t/m Senegal) (sommige hebben halverwege Marokko geen bereik meer)
Heb al wat zitten googlen, maar echt duidelijke (makkelijk te vinden)info heb ik niet ontdekt.

Alvast bedankt,

Mssl Mars

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: satelliettelefoon
« Reactie #1 Gepost op: 09-08-2006, 13:14 »
Oh, en die kunnen wij dan van jou huren als we zelf die kant uitgaan  :-X
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 857
Re: satelliettelefoon
« Reactie #2 Gepost op: 09-08-2006, 14:09 »
haha, dacht het niet! Is voor onze  persdeelname aan de Dakar 2007. En is ook weer te gebruiken voor andere geplande evenementen voor volgend jaar.
Zoals een eventuele volgende AM Marokkotoer.... :-*

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: satelliettelefoon
« Reactie #3 Gepost op: 09-08-2006, 14:13 »
haha, dacht het niet! Is voor onze  persdeelname aan de Dakar 2007. En is ook weer te gebruiken voor andere geplande evenementen voor volgend jaar.
Zoals een eventuele volgende AM Marokkotoer.... :-*

Marokko?  Ok, ff terug naar het onderwerp  :P
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
Re: satelliettelefoon
« Reactie #4 Gepost op: 11-09-2006, 10:31 »
Hallo,

ik ken wel iemand die in de telecom bizz zit en hij heeft me er eens een keer eentje aangeboden ...... moet ik zijn email addy opzoeken en ergens heen sturen ofzo?

Martijn
Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: satelliettelefoon
« Reactie #5 Gepost op: 11-09-2006, 13:05 »
Hier is een site met diverse toestellen en vergelijk tussen de aanbieders van netwerken. Over het bewegen tijdens bellen kan ik eigenlijk niets terug vinden...... misschien even bellen met ze??