Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Travelmaniacs Weekend 2007  (gelezen 10324 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: Travelmaniacs Weekend 2007
« Reactie #45 Gepost op: 11-09-2007, 22:26 »
Plaatjes (nieuwe camera dus behoorlijk in de rondte geklikt) op m'n fotoboekenplank.

't was een leuk en bijzonder weekend. Bedankt voor de mooie "1e jaars taart"  :-*

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2206
Re: Travelmaniacs Weekend 2007
« Reactie #46 Gepost op: 12-09-2007, 01:07 »
Hoop dat jullie op de "juiste" foto gestemd hebben :-X

 :D :D :D :-X
Zit niet meer op de DRZ, soms op de Alp en vaak op de MTB
Maar zit nog wel steeds onder de modder...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 480
Re: Travelmaniacs Weekend 2007
« Reactie #47 Gepost op: 12-09-2007, 09:54 »
Lui,

Ik sluit me bij alle vorige sprekerts aan, het was een zeer geslaagd weekend door zowel de perfekte organisatie als door alle interessante en sympathieke mensen die rondliepen.

Groet
Frans van Driessche, Leiden


Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 54
Re: Travelmaniacs Weekend 2007
« Reactie #48 Gepost op: 12-09-2007, 12:02 »
Het weekend viel minder uit dan ik gehoopt had.

Met welke verwachtingen ging ik er heen?
-Een voordracht bij te wonen over de Darien Gap en Henno en Cornie in levende lijve zien.
-Een voordracht over een tocht naar Altai en Gobi te aanschouwen. Ik had Ad, Gé en Sjeng zoveel mogelijk gedurende de zomer via hun weblog en poi66 site gevolgd. Hun verhaal kende ik dus grotendeels al want hun weblog was perfect. En nu wilde ik ze wel eens in levende lijve zien.
-Weer eens op een -demo- KTM Adventure rijden.

De voordracht over een Dakar Rally deelname interesseerde me in de context van dit weekend niet. Dat had niets met reizen te maken. Ik vond het bovendien jammer dat er -in tegenstelling tot vorig jaar- niet ook nog lezingen op de zondag waren. Dat alles was echter geen reden om niet te gaan omdat de rest van het programma voldoende bood. Daar wilde ik wel 550 km voor rijden.

En hoe het anders liep:
-Darien Gap: Henno gaf meteen al aan dat ie liever over zijn Dakar deelname vertelde maar gaf het publiek de keus. Dat koos natuurlijk voor de aangekondigde Darien Gap. Maar helaas had hij geen fotos en landkaart bij zich zodat verhaal noch tocht te volgen waren. Dat ze de tocht voor het grootste gedeelte gedieën deden werd pas na aandringen vanuit het publiek duidelijk. Broer Cornie was er niet.
-Altai en Gobi: Gé en Sjeng waren er niet.
-Geen Adventure modellen -de reizigersmodellen- als demo.

Heb zaterdagochtend een aantal van deze bevindingen al met Marcel besproken. Daarbij kwam naar voren dat Marcel ook voor voldongen feiten was komen te staan en er ontzettend veel tijd in had gestoken om reizigers te vinden die over hun avonturen wilden vertellen. Maar die had hij niet gevonden...

Ik had al met al wel een aardig weekend maar het haalde het niet bij dat van vorig jaar.

Voor alle duidelijkheid: Ik heb grote bewondering voor Marcel en Sylvia -en anderen- die hier zoveel tijd in steken. Ik ben ze daarvoor ook erg dankbaar. Kan nu al uitkijken naar het weekend van 2008 en hoop dat men dan meer succes met het programma heeft zodat het weer een echt reizigersweekend wordt.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 178
Re: Travelmaniacs Weekend 2007
« Reactie #49 Gepost op: 12-09-2007, 20:43 »
Beste organisatie en bezoekers , leuk jullie weer ontmoet te hebben op( voor mij )deze mini vakantie.
Weer ideen opgedaan . Ook weer eens lekker tempo gereden met Gerjan zaterdagmorgen, het was super.Catering was ook prima geregeld. Tot volgend jaar !
groet Wilco.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 480
Re: Travelmaniacs Weekend 2007
« Reactie #50 Gepost op: 13-09-2007, 21:13 »
Lui,

Ik heb me zaterdag voor de offroadtocht aangesloten bij nog 3 anderen en we hebben heel veel lol gehad met het rijden van de route.
Degene die achter me reed heeft de rit met de helmcamera gefilmd en nu heeft ie me een hartstikke gave dvd daarvan toegestuurd.

Probleem is nu dat ik niet weet hoe ik hem moet bedanken omdat ik zijn naam en gegevens niet heb.

Op de envelop staat alleen  Smit.

Wie helpt me op weg??

Gr
Frans




Offline member

  • *****
  • Berichten: 2206
Re: Travelmaniacs Weekend 2007
« Reactie #51 Gepost op: 13-09-2007, 21:28 »

Op de envelop staat alleen Smit.


Dat is Tikka, even searchen op Tikka en dan vind je hem wel ;)
Zit niet meer op de DRZ, soms op de Alp en vaak op de MTB
Maar zit nog wel steeds onder de modder...

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Travelmaniacs Weekend 2007
« Reactie #52 Gepost op: 13-09-2007, 21:57 »
Lui,

Klees toch elke keer weer wat anders dan er staat... 8)
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: Travelmaniacs Weekend 2007
« Reactie #53 Gepost op: 14-09-2007, 01:01 »
Klees toch elke keer weer wat anders dan er staat... 8)
Tja, waar de geest van vol is hè......

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 58
Re: Travelmaniacs Weekend 2007
« Reactie #54 Gepost op: 14-09-2007, 23:13 »
In de fotogalery staan hele foute foto's.
Nu weten we hoe sommigen er na 2-en uitzien  :-X

Offline member

  • fear is a mind killer,therefore I must not fear
  • *****
  • Berichten: 631
Re: Travelmaniacs Weekend 2007
« Reactie #55 Gepost op: 14-09-2007, 23:52 »



Inderdaad , charming hahahaha

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: Travelmaniacs Weekend 2007
« Reactie #56 Gepost op: 15-09-2007, 01:17 »
Nu weten we hoe sommigen er na 2-en uitzien  :-X

Mensonterend  :-\ :confused: ;D
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • Modje
  • *
  • Berichten: 2587
Re: Travelmaniacs Weekend 2007
« Reactie #57 Gepost op: 16-09-2007, 22:24 »
Lui,

Ik heb me zaterdag voor de offroadtocht aangesloten bij nog 3 anderen en we hebben heel veel lol gehad met het rijden van de route.
Degene die achter me reed heeft de rit met de helmcamera gefilmd en nu heeft ie me een hartstikke gave dvd daarvan toegestuurd.

Probleem is nu dat ik niet weet hoe ik hem moet bedanken omdat ik zijn naam en gegevens niet heb.

Op de envelop staat alleen R. Smit.

Wie helpt me op weg??

Gr
Frans





Die kwam van mij inderdaad en ik heb je mail al ontvangen. Een collega kwam wat vragen toen ik met de envelop bezig was en vergeten de rest erbij te zetten. Goed om te horen dan je je vermaakt hebt.