Ieder zo z'n mening.
Ik vond de TM38 een dorstig ding die aardig gevoelig is voor temperatuurveranderingen. Verder heb ik wat tegen die Mikuni dingen, dus als het dan niet loopt ligt het uiteraard aan de carburateur
.
Maar eens op het Husqvarna 2-takt forum gekeken, en het volk dat ervaring heeft met zowel TM, TMX, PWK en Lectron op de Husqvarna WR tweetakts heeft vrij unaniem een duidelijke voorkeur, wat mij deed besluiten om eens zo'n ding te proberen.
Tot nu toe geen spijt, integendeel zelfs. Loopt eigenlijk altijd goed. Koud, warm, hoog, laag. En het brandstofverbruik is onderhand gehalveerd zodat ik met m'n 12-liter tankje gewoon een rit kan rijden zonder zorgen.
Had er al een Keihin PWK op gezeten (zoals op de EXC standaard is volgens mij) dan had ik geen Lectron gehad. En had ik geen zwak voor aparte dingen, dan was ik met een PWK ipv een LEctron ook wel tevreden geweest schat ik zo.