Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Andalucia Algarve met een ideale allroad en twee bejaarde sleutelhokken  (gelezen 2180 keer)

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Even een impressie van ons tripje vorige maand met Ferd ('14 690) Arjen ('97 620) en ondergetekende ('97 620Adv). Een ruime week door het zuiden spanje en portugal. Plan was lange dagen zoveel mogelijk offroad.
De praktijk was te veel uitslapen, te veel koffiestops, te veel sleutelmomenten en te veel mooie asfalt stuurweggetjes. O en had ik te veel eten al genoemd.





Dit was de track. Althans de heenweg. Terug zouden we via allerlei aan elkaar gelijmde mountainbike trails gaan (daar wemelt het van) maar daar kwamen we door planningprobleempjes (...) niet aan toe.


Net na het begin van de track. Het had kort daarvoor flink geregend dus dit was te verwachten.


En meteen sleutelmoment 1 aan hok 1. Net drie kilometer op de track en de koppelingskabel breekt af.
Uiteraard loop ik te lanterfanten terwijl anderen het werk doen.




Locals doen een ommetje op zondag








Het goede leven.






Hier mochten we niet verder omdat het pad grotendeels weggespoeld was. Strookje van 20 cm bleek genoeg.








Te leuk om te laten schieten. Zelfs op MT21's.















In de buurt van Sevilla wilde Arjen z'n 620 alleen nog min of meer volgas. Klinkt leuker dan het is.





Gasschuif van de FCR was een hoek af.



Het missende stuk was door de cilinder gegaan(!!!) en er weer uitgegooid. De gesmolten stukjes aluminium zagen we rammelen in het eindroostertje van de uitlaat. Door het oog van de naald.
De KTM dealer in Sevilla had er geen een op voorraad maar was bereid een bijna gelijke gasschuif uit z'n eigen motor te trekken. Met een beetje slijpen en vijlen paste het en konden we verder. SERVICE met hoofdletters.





Hammetjes in Spanje. Superlekker. Gewoon te koop bij het tankstation  :D





Sleutelmomentje: laadstroomsteker.











Koffie en angst











Beetje plakken mag natuurlijk niet ontbreken ...





Biertje voor de afwisseling (van de whisky  8) )
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
Ohhhh jongens, wat een ziekmakend tripje.

Hier wordt ik nou echt schijtjaloers van! gezelligheid, lekker tobben, heerlijk rijden, geweldig eten, kameraden samen, wat wil je nog meer ...... oh ja, sleutelen
Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
Je vergeet de lekke banden.





En het restant van de gasschuif.





Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
oh ja ..... had ik ook na 2900 km op 100 km van de eindstreep






Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007

Offline member

  • Twin
  • *****
  • Berichten: 2155
Leuk! Lekker met je maten op stap  8)

Avonturier!

Offline member

  • Yamaha TT600E Belgarda + GG TXT PRO GP250
  • Modje
  • *
  • Berichten: 4775
Daar moet ik zo te zien ook een keer heen, leuke ploatjes!
ARM facebook HIER

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
Kun je zeker doen! Aan te raden.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1453
Leuk, en zo te zien prima weer in die periode. :)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 625
Dat ziet er allemaal wel zeer geslaagd uit!

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 46
Gaaf.. Lijkt mij ook wel wat.. Behalve dat plakken ;-)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7963
Dat zijn mooi plaatjes.
Wat let je Martijn.
Ik wil die kant op in April Mei.2015.
Zin om met een klein groepje te gaan.
Laat dan wel de motor naar Malaga brengen,en vlieg er achter na.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
Dat zijn mooi plaatjes.
Wat let je Martijn.
Ik wil die kant op in April Mei.2015.
Zin om met een klein groepje te gaan.
Laat dan wel de motor naar Malaga brengen,en vlieg er achter na.

niets let me, Ik ga al in mei .... rondje Algarve, ca. 600 km pure schoonheid, motoren staan er al



Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007

Offline member

  • *****
  • Berichten: 487



lijkt meer op een klep ?