Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Verzekeren voor ritten en tochten  (gelezen 27840 keer)

Offline member

  • Noppe hef moor vun
  • *****
  • Berichten: 1304
Re: Verzekeren voor ritten en tochten
« Reactie #150 Gepost op: 24-04-2010, 18:39 »
Nu.. het heeft even geduurt, maar het lijkt nu rond te komen:

Speedsecure heeft een reis (en ook een ongevallenverzekering) opgezet die wereldwijd dekt, en motorsport expliciet insluit (ipv uitsluit..)!!
Dus als het goed is binnekort geen geklooi en smoesjes meer als je bij een buitenlands motorsportevenement iets overkomt: gewoon terugvallen op je reisverzekering!

De eerste info:
http://www.motocrossplanet.nl/nieuws/id5535-NIEUWS__SPEED_SECURE__NIEUWS.html

't is nog even wachten op de polis e.d. maar ik heb er een goed gevoel bij.

met dank aan Roland van Teijlingen
www.speedsecure.nl
Ik weet niet of jij hem kent, of iemand bij Motocrossplanet, maar zijn linkie aldaar werkt niet, en dat is jammer van de aandacht die hij hiermee misloopt.

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: Verzekeren voor ritten en tochten
« Reactie #151 Gepost op: 24-04-2010, 19:36 »
Ik weet niet of jij hem kent, of iemand bij Motocrossplanet, maar zijn linkie aldaar werkt niet, en dat is jammer van de aandacht die hij hiermee misloopt.

Gelukkig werkt http://www.speedsecure.nl/speed-secure wel gewoon.

Offline member

  • Noppe hef moor vun
  • *****
  • Berichten: 1304
Re: Verzekeren voor ritten en tochten
« Reactie #152 Gepost op: 24-04-2010, 19:46 »
Gelukkig werkt http://www.speedsecure.nl/speed-secure wel gewoon.
Ja, dat snap ik, maar het is zonde van de surfers die misklikken in dat andere topic.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: Verzekeren voor ritten en tochten
« Reactie #153 Gepost op: 24-04-2010, 22:00 »
het nieuw staat het eerst op motocrossplanet omdat die jongens ook al met hetzelfde probleem zaten (ook een getimed evenement immers!)

Die link die daar staat werkt niet goed... nieuws staat overigens ook nog niet op speedsecure; maar dat komt zodra het verhaal compleet is. Ik wil ook dat het sneller gaat, maar ik wil vooral ook dat er geen onzin staat en waargemaakt wordt wat er komt te staan.

Effe geduld.. en hopelijk hebben we dan eindelijk een verzekering voor mensen die niet de verzekering claimen als ze weer eens perongeluk hun mobieltje nat hebben laten worden, met hun zatte kop wat stuk gemaakt hebben etc.. maar wel mensen die gewoon lekker en gezond aan het sporten zijn, waarbij wel eens een blessure ontstaat ja.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1453
Re: Verzekeren voor ritten en tochten
« Reactie #154 Gepost op: 24-04-2010, 22:13 »
Wat zou dat geweldig zijn.
Ik zou het zeer geruststellend vinden op stap te gaan met een verzekeraar die begrijpt waar we mee bezig zijn.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11352
Re: Verzekeren voor ritten en tochten
« Reactie #155 Gepost op: 25-04-2010, 08:12 »
Gerben,

Zou het te duur zijn voor een doorlopende motorsportverzekering, dus net als een doorlopende reisverzekering?

Ik ken namelijk een motorsportclub die dit misschien wel aan haar jaarpas zou willen verbinden. Grotere aantallen betekent altijd betere spreiding, dus wordt het goedkoper.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: Verzekeren voor ritten en tochten
« Reactie #156 Gepost op: 27-04-2010, 00:11 »
wat dekt een 'doorlopende motorsportverzekering??'

Waar het om gaat is een reisverzekering die je thuisbrengt als het nodig is, zodat je hier in NL in een ziekenhuis geholpen kan worden als dat nodig is.
en evt een ongevallen verzekering , die ook dekt als het tijdens het evenement gebeurt.

dit is dus wat aangeboden gaat worden.