Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Niet van mij. Suzuki DR800s  (gelezen 719 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1595
Niet van mij. Suzuki DR800s
« Gepost op: 16-05-2020, 13:45 »
Marcel

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4265
Re: Niet van mij. Suzuki DR800s
« Reactie #1 Gepost op: 17-05-2020, 09:43 »
Geen papieren, loopt niet, nog invoeren en toch nog 2k.. is dat echt interessant? Zijn die DR'en zo zeldzaam en bijzonder?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1595
Re: Niet van mij. Suzuki DR800s
« Reactie #2 Gepost op: 17-05-2020, 11:07 »
Geen papieren, loopt niet, nog invoeren en toch nog 2k.. is dat echt interessant? Zijn die DR'en zo zeldzaam en bijzonder?

Aan deze is lijkt niets gerommeld te zijn om hem "echter" te maken. Ziet er goed uit en bieden kan altijd is mij verteld. En oude motorfietsen, wat zijn ze waard. Meestal wat de gek er voor geeft. Ik ben nu zo'n gek op zoek naar een Suzuki GSX R750 uit de eerste generatie. Als je ziet wat ze voor een hok vragen :-[. Ga ik teveel voor een goed exemplaar betalen? Ik denk het wel :-X
Marcel

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1379
Re: Niet van mij. Suzuki DR800s
« Reactie #3 Gepost op: 17-05-2020, 11:24 »
Zijn die DR'en zo zeldzaam en bijzonder?


Ja.
Atic#1007,  TCN#397

Offline member

  • *****
  • Berichten: 172
Re: Niet van mij. Suzuki DR800s
« Reactie #4 Gepost op: 17-05-2020, 11:52 »
Heb er zo 2 gehad, dikke fun die dr big's  8)
Rally kits - special parts - luggage & protection
www.adventure-bike.be

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: Niet van mij. Suzuki DR800s
« Reactie #5 Gepost op: 17-05-2020, 22:59 »
Geen papieren, loopt niet, nog invoeren en toch nog 2k.. is dat echt interessant? Zijn die DR'en zo zeldzaam en bijzonder?
Tja niet echt, hier in NL niet veel verkocht, in bv DE wel, vind de prijs hoog maar ze worden wel wat zeldzaam en je ziet de prijs stijgen maar denk dat je in DE een mooie, lopende en met papieren kan vinden voor dat geld.
Vind het leuke dingen, niet te zwaar, comfortabel en best redelijk op de weg en offroad, ben mn 3e aan t slopen  ;) aan t uiterlijk doe ik niet veel maar heeft wel betere vering, goede remmen, andere uitlaat en luchtfilter gebeuren, grotere carburateurs en een kortere primaire overbrenging in t blok.
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
Re: Niet van mij. Suzuki DR800s
« Reactie #6 Gepost op: 18-05-2020, 08:23 »
Tja niet echt, hier in NL niet veel verkocht, in bv DE wel, vind de prijs hoog maar ze worden wel wat zeldzaam en je ziet de prijs stijgen maar denk dat je in DE een mooie, lopende en met papieren kan vinden voor dat geld.
Vind het leuke dingen, niet te zwaar, comfortabel en best redelijk op de weg en offroad, ben mn 3e aan t slopen  ;) aan t uiterlijk doe ik niet veel maar heeft wel betere vering, goede remmen, andere uitlaat en luchtfilter gebeuren, grotere carburateurs en een kortere primaire overbrenging in t blok.
ik had er een en voel nog steeds enorme aantrekkingskracht .... zie dat de DR Big club uit de lucht is nu
Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: Niet van mij. Suzuki DR800s
« Reactie #7 Gepost op: 19-05-2020, 00:04 »
Dat is zo bij veel ex Big rijders ;) T is gewoon een lekkere tractor die altijd trekt en niet zo trilt.Zit wel eens naar t nieuwe spul te kijken maar met wat ik er aan gedaan heb trekt t net zo vel als mn gestripte KTM Adventure, is alleen wat zwaarder en minder goed geveerd maar stuk prettiger voor lange afstanden op de weg en offroad toch bijna net zo snel als t niet heel technisch is.En ouderwetse techniek dus zelf alles te doen, zelfde als mn KTM, is 23 jaar oud maar offroad kan ik prima met een 690 meekomen ;) Ow en de Big club werkt nog maar soms wat problemen http://noppenforum.messageboard.nl/

 
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl