Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Ferd for president?!  (gelezen 2344 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 49
Ferd for president?!
« Gepost op: 08-05-2004, 17:20 »
Lees ik gister de Transalper, zie ik dat Ferd een gooi wil doen naar het voorzitterschap. Sommige carrieres zijn niet te stoppen. Al las ik ook de naam van Bernard. Een (zeer) actief lid van de TCN.

Wanneer gaat Pamela ons verlaten (als voorzitter) en per wanneer zou er dan een nieuwe voorzitter zijn  ???? Wordt deze gekozen tijdens de alv? Ik lees vast wel meer in de Transalper.

Ferd succes  ;D!

Groet,


Jerry

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Ferd for president?!
« Reactie #1 Gepost op: 09-05-2004, 22:09 »
Als Ferd gaat voor meer offroad in de TCN kom ik op hem stemmen!

Doei,
Corné
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: Ferd for president?!
« Reactie #2 Gepost op: 10-05-2004, 00:40 »
Ja, kijk ehhhh, als voorzitter van een all-road club is het natuurlijk moeilijk om iedereen te laten voldoen aan zijn behoefte (goh, wat diplomatiek, kom ik hier goed mee weg?), maar meer off-road kan natuurlijk altijd, doe er graag aan mee, misschien een sub-clubje (naast de WLNS?).

En als je op mij stemt dan.... ( eh ik moet noge even overleggen met m'n campagneleider wat we daar tegenover kunnen stellen ( zeker 1 offroad rit per jaar doe je het zeker niet voor??)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1381
Re: Ferd for president?!
« Reactie #3 Gepost op: 10-05-2004, 04:53 »
Nee natuurlijk niet!
Voorheen hadden we ook altijd één offroadrit per jaar EN een (of meer) allroadritten.
Dit jaar hebben we alleen maar één allroadritje en die plannen ze dan ook nog tijdens de Allroadtour!!
SCHANDE!!!
Ik vind dat jij ervoor zou moeten gaan zorgen dat dat soort dingen beter worden afgestemd!!

Oh en als je dan toch bezig bent, regel dan ook metteen ff dat BMW F650rallye's ook worden toegelaten, dan kan ik die twaalf offroadritten volgend jaar gewoon met de beemer doen  ;D
Atic#1007,  TCN#397

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1309
Re: Ferd for president?!
« Reactie #4 Gepost op: 10-05-2004, 15:07 »
Hoi Ferd,

Mijn stem heb je als er een soepeler beleid komt wat betreft vreemde motoren, zoals KTM of BMW...

Moet toch lukke?


Amsterdam naar Japan, Australie en Indonesie () 2007 - 20??
http://picasaweb.google.com/mbaars99

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Ferd for president?!
« Reactie #5 Gepost op: 10-05-2004, 18:08 »
Het Ferd,

als je de TCN nou eens omtovert tot een échte all-roadclub: A-TCN: allroad-tourclub Nederland, dan kunnen onze vriendjes ook meedoen.

Doei,
Corné
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: Ferd for president?!
« Reactie #6 Gepost op: 10-05-2004, 19:02 »
Die vriendjes van ons kunnen natuurlijk ook eens gaan nadenken en een echte motor kopen (tweedehands is een @ best nog wel te krijgen).
Voor een "echte" all-road club moeten we eerst die  Varadero's er uit werken.... Het enige waar die goed voor zijn is om in de schuur te laten staan  :-/ (Oei, hoeveel stemmen gaat me dit kosten ??? )

En Meindert, een frame van een alpje  aan het plafond hangen is ook voldoende om lid te worden (zeggen ze...)

Er is trouwens WEL nog een off-road rit (Ad Kolsteeg is die momenteel aan het uitzetten en er wordt van ons verwacht dat we hem nog even gaan voorrijden ook, Ja dan mogen ook de niet honda's mee, en de rit wordt volgens de agend ergens in september gereden.....)

Groet!

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Ferd for president?!
« Reactie #7 Gepost op: 12-05-2004, 19:10 »
Ja ik ga mee, zelfs als ik voor moet rijden!

doei,
Corné
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 14
Re: Ferd for president?!
« Reactie #8 Gepost op: 13-05-2004, 02:11 »
Voor Pamela is 2004 het laatste jaar als voorzitter. Varadero's eruit kost je ongeveer 50 leden  ;) Dat is minder dan 10%, dus dat lijkt me geen probleem  ;D. (Sinds ik geen secretaris meer ben hoef ik niet meer zo diplomatiek te zijn, leeft een stuk makkelijker  :) Want wie wel eens op zo'n ding gereden heeft begrijpt toch meteen dat dit geen all road is?!) Dus Ferd, ook mijn stem heb je! Bernard is geen optie, want die zit op een Vara. Overigens, iedereen mag lid zijn van de TCN, je mag alleen niet meerijden op een andere brommer (tenzij introduce).

Groet, Wouter
KTM, Ready To Race