Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: TE KOOP: KTM 660 rallye 2000 met kenteken (blok volledig gereviseerd 2010!)  (gelezen 12609 keer)

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Hopsakee
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
En nog een skup
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 568
en nu is ie nu verkocht of hoe moet ik het zien

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Dan had dat in het topic gestaan. Wel interesse maar nog niet heel concreet, dus als je interesse hebt, geef maar een gil.
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
En als je nu de beelden ziet op tv.... :-*
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
En je kan er aardig mee driften om maar 'ns op een ander topic in te haken  :o 8)
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
En weer een skup, al kan ik natuurlijk nooit concurreren met die van Jac  :confused:
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2374
En weer een skup, al kan ik natuurlijk nooit concurreren met die van Jac  :confused:

 ;)
Yamaha WR250F 2015

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2610

Zet hem dan ook op de motor beurs , daar heb je een groot publiek , met misschien wel interesse.
 
Hoort dit niet thuis in het prietpraattopic?  :D

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Gelukkig hebben we geen haast  8)
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 13
Hallo, heb je hem nog steeds te koop?
Dan ben ik benieuwd naar je vraagprijs. Als dat een beetje acceptabel is kom ik graag eens kijken.
 
Groet Erik.
 
Soms zijn beslissingen nemen helemaal niet leuk  :-\  Met pijn in mijn hart...

Altijd al een echte rallye motor willen hebben MET een kenteken? Dan is dit je kans, want ik ga die van mij verkopen.

Toen ik hem kocht:


Tijdens de El Chott Rallye




Motorisch is-ie helemaal perfect (gegarandeerd en er zijn mensen op dit forum die het kunnen bevestigen!) Blok is begin dit jaar helemaal gereviseerd. Er zit een Wiseco High Performance zuiger in. Alle bloklagers, rubbers, pakkingen etc. zijn nieuw. Achterveer is ook gereviseerd. Recent is de carburateur helemaal gereviseerd (nieuwe gasschuif, gasnaald, geleiderbus, etc.). Bon heb ik erbij. Volgens Brouwer Motoren een bijzondere motor die erg mooi loopt. Ik heb er sinds de revisie ongeveer 150 km mee gereden. Olie is nu 2x ververst (vol synth).

Wat specs op een rijtje:
 
  • Motorinhoud: 657,3 cc
  • Boring x slag: 102* 80 mm
  • Carburateur: dellorto 40
  • Vermogen: 65 PK
  • Aantal versnellingen: 5
  • Start: E-start en kickstarter
  • Voorvering: WP 48 mm USD, 280 mm veerweg
  • Achtervering: WP met oliereservoir, 320 mm veerweg
  • Zithoogte: 995 mm
  • Bodemvrijheid: 375 mm
  • Gewicht: 160 kg droog
Optisch is het niet de mooiste motor, maar daar vond ik onbelangrijk. Daar kun je zelf met weinig moeite wat aan doen. Voor € 600,- extra krijg je er een gespoten voortank en 2 achtertanks bij in dezelfde kleuren als de kuip, inclusief kranen en dop (Geen Acerbis, dus de lak blijft hier WEL op zitten!).

De prijs? Gezien eerdere discussies over de prijs van een KTM 660: als je op zoek bent naar een goedkope motor: helaas, zoek verder, ga voor een standaard motor: alle waarde naar zijn geld. Als je écht geïnteresseerd bent meld je dan even persoonlijk, dan komen we er vast wel uit.

Kom een keer proefrijden: een testterrein heb ik hier bij de hand. Je zult verbaasd zijn over power en vooral over de rechtuitstabiliteit in het zand. Ineens is zandrijden niet moeilijk meer!  8) Kan je in ieder geval verzekeren dat het in de verste verte niet op een 'normale' LC4 lijkt!

Ik kan hem ook meenemen naar Rutten op 11 september, dan kun je hem daar proberen.

Natuurlijk met alle rallye accesoires als MD-roadbook, ICO, IMO, etc.  Je krijg het werkplaatshandboek en de boeken met onderdelennummers erbij, net als alle verbruiksonderdelen (remblokken, tandwielen, spaken, etc.)

Ik heb verder nog meer onderdelen, een 2e set wielen, laag voorspatbord, de body kit, etc. die je tegen meerprijs kunt overnemen. 

Verdere specificaties en een testverslag vind je hieronder





Wat sfeerbeelden in het echt:








Ik heb nog veel meer foto's, dus roep maar als je die wilt zien.


CrashTestDummy.nl BIG BIKES on KNOBBIES

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Nog maar een keer.
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)