Wijs op Reis > Reis-genoten

Gezamelijk offroad rijden

(1/7) > >>

yke:
Beste allen,


Nou dat alles wordt afgelast met betrekking tot offroad rijden zijn we met zijn allen aangewezen op onze eigen routes. Nou leek mij het een leuk idee om ook wel eens op een andere plek te rijden dan waar ik normaal rij.
Natuurlijk zijn daar opties voor zoals o.a. de brabo en Ad Ketelaars enz. 
Nou zitten mensen natuurlijk niet te wachten op dat routes " gekaapt" worden door andere. Maar ik denk dat de mensen hier op het forum met een goede manier mee om kunnen gaan.
Dus nou mijn vraag, lijkt het mensen leuk om in klein verband, dat wil zeggen 2 of 3 rijders per keer routes van elkaar te rijden. Ik zie het zo voor me dat de ene keer iemand naar mij toe komt en samen met mij routes in Drenthe gaat rijden, en daarna kom ik een keer in de ander zijn gebied om daar een rondje te rijden.
Zoals hierboven al genoemd rij ik voornamelijk in Drenthe. En ken het gebied van Noord Drenthe tot aan Assen als mijn broekzak, maar heb ook een route van bijna 300 kilometer van noord tot zuid drenthe.
Ik rij op een ktm 450exc uit 2003 en ben enduro georiĆ«nteerd, hou van doorrijden maar kan me ook wel aanpassen. Vind grote paden niet erg interessant maar vind kleine single tracks en technisch rijden interessanter.  Deze zullen dan ook veelvoudig terug komen in mijn gebied.
Ben benieuwd als meer mensen hier behoefte aan hebben.

grandia:
Ik haak graag een keer aan, maar heb niet veel wisselgeld voor je.

MikeMaster:
Leuk initiatief. Technisch rijden vind ik ook veel leuker dan over brede paden blazen.
Planningstechnisch is qua werk altijd wel lastig voor mij.
Hier in Brabant, maar ook Belgiƫ als de grens weer open is, kun je best mooie routes rijden.
Door de week is het wel (veel) beter rijden dan in het weekend.

Overigens zit ik zelf te kijken naar een rit bij Paul Scheenaard, die rijdt in Limburg. Maar of het verder leuk is voor een lichte enduro weet ik niet.

yke:
Ik rij zelf ook het liefst door de week en kan met mijn werk meestal wel een mouw aan passen. Ik vind het best dat er soms iemand met mij mee rijdt maar zou het ook wel erg leuk vinden dat ik een keer met iemand anders mee zou kunnen rijden

Verstuurd vanaf mijn MAR-LX1A met Tapatalk

JorisvB:
Op zich een mooi initiatief. Over het algemeen zijn mensen toch wat terughoudender met routes delen vanwege overbelasting. Mooi voorbeeld is de TET, veel verkeer zorgt voor afsluitingen.


Ik sta er helaas hetzelfde in als Grandia, haak graag ergens aan maar heb weinig in te brengen. Daarvoor ken ik (nog) te weinig hier in de buurt (achterhoek).

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie