Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Husaberg wil niet starten  (gelezen 1642 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 324
Re: Husaberg wil niet starten
« Reactie #30 Gepost op: 14-01-2023, 16:52 »
Alle klemmen zitten vast…


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
Re: Husaberg wil niet starten
« Reactie #31 Gepost op: 14-01-2023, 17:11 »
Slang in Tank wil nog wel eens.scheuren.
Of lomp terug gemonteerd heb je knik ,of nog lomper breuk.
Kl97 mahle wil ook nog wel openbarsten.
Niet vervangen voor goedkope Kl15?
Staat 3 bar op continue.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 324
Re: Husaberg wil niet starten
« Reactie #32 Gepost op: 14-01-2023, 18:20 »
Had nog een nieuwe kl97 liggen... dus alles maar weer los..
Vrouw over de flos... stinkt enorm naar benzine elke keer leeghalen etc..
geen knikjes, alles weer als bos terug gebundeld.
Pomp draait, maar weer geen benzine eruit als ik hem op de 12v zet.
Nu zie ik online bij die pompsetjes een regulator zitten.... zou die kapot kunnen zijn?
Als ik monteer geeft hij nu 4 x lang 1 keer kort aan als F1 code...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1818
Re: Husaberg wil niet starten
« Reactie #33 Gepost op: 14-01-2023, 18:21 »
Dus heb je dan geen kabelbreuk in het deel naar de kabelboom?


Oh wacht ik lees het verkeerd dacht 12 volt op stekker op de tank dat het dan wel werkt maar nee

Offline member

  • *****
  • Berichten: 324
Re: Husaberg wil niet starten
« Reactie #34 Gepost op: 14-01-2023, 18:42 »
Nee, als tank gemonteerd zit dan werkt pomp als ik hem op 12v aansluit… maar komt geen benzine uit. Koppeling is idd een soort Gardena koppeling, maar als ik daar de oude koppelstuk op aansluit dan ontlucht hij.. dus in theorie zou er benzine uit moeten komen.. als ik tank eruit heb en mee geschut heb, komt er idd ook benzine uit.. lijkt alleen of er geen druk op zit of opgebouwd word

Offline member

  • *****
  • Berichten: 444
Re: Husaberg wil niet starten
« Reactie #35 Gepost op: 14-01-2023, 18:44 »
Check the fuel pump con-
trol.
check the fuel pump control
FI warning lamp (MIL) flashes 4xlong, 1x short
Fault/short-circuit in fuel pumpcontrol circuit

Offline member

  • *****
  • Berichten: 324
Re: Husaberg wil niet starten
« Reactie #36 Gepost op: 14-01-2023, 19:13 »
hoe???

Offline member

  • *****
  • Berichten: 324
Re: Husaberg wil niet starten
« Reactie #37 Gepost op: 14-01-2023, 22:19 »
Gelezen op een forum blij een andere storing maar van ellende maar eens uitgetest…

Motor uit
Cdi demonteren
3x starten zonder cdi
Dan cdi monteren
Dan opnieuw starten..
Storing was meteen weg en 2 tellen later liep de motor!!

Offline member

  • Kom op mensen, wordt ook
  • Donateur
  • *****
  • Berichten: 2318
Re: Husaberg wil niet starten
« Reactie #38 Gepost op: 14-01-2023, 22:27 »
magie

Offline member

  • *****
  • Berichten: 324
Re: Husaberg wil niet starten
« Reactie #39 Gepost op: 14-01-2023, 22:41 »

Zo…
Hij pruttelt!!
Nog even wachten op de radiator beschermers. Dan zijn we er weer klaar voor!
Toen hij liep ook weer de energie om de lagers even te vervangen en sokken te plaatsen.
Nieuwe kappenset is ook binnen, dus ziet er straks als nieuw uit

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
Re: Husaberg wil niet starten
« Reactie #40 Gepost op: 14-01-2023, 23:39 »
Geweldig toch.
Je mag trots zijn op jezelf.
Mooi dat het weer werkt.


Offline member

  • *****
  • Berichten: 1563
Re: Husaberg wil niet starten
« Reactie #41 Gepost op: 15-01-2023, 12:04 »
Maar wat was nu de oorzaak??
BMW xChallenge en een Montesa 315R

Offline member

  • *****
  • Berichten: 324
Re: Husaberg wil niet starten
« Reactie #42 Gepost op: 15-01-2023, 15:48 »
Dat is een goeie… storing in cdi??
Geen zekeringen kapot oid…

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1563
Re: Husaberg wil niet starten
« Reactie #43 Gepost op: 15-01-2023, 17:26 »
inderdaad magic, wat Grandia zegt.
BMW xChallenge en een Montesa 315R

Offline member

  • *****
  • Berichten: 324
Re: Husaberg wil niet starten
« Reactie #44 Gepost op: 15-01-2023, 18:30 »
De oude pomp deed het inderdaad niet meer.. dus een kortsluiting oid kan maar zo de cdi overstuur hebben geholpen… alleen vreemd dat de zekering er niet uitgeklapt is…
Magie is prima.. maar niet op mijn motors aub.. wil lekker rijden en niet met bezems aan de gang, hopelijk opgelost, dan hang ik hem daaraan.. moet liever te herleiden zijn.