Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Wie gaat ook naar Balkbrug?  (gelezen 5552 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 314
Re: Wie gaat ook naar Balkbrug?
« Reactie #45 Gepost op: 17-11-2013, 14:22 »
3 rondes incl parkeerterrein 110 km dus die 36 km klopt wel.
Zandhaas oet twente/ team otrritten/facebook.com

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 118
Re: Wie gaat ook naar Balkbrug?
« Reactie #46 Gepost op: 17-11-2013, 22:18 »
 Ik heb me goed vermaakt zaterdag! Er zaten een paar behoorlijk drassige en linke stukken in, maar ook veel lekker scheur mais met een leuke route erin. En een paar leuke stukken bos, niet overdreven veel, maar meer moet ook maar net voorhanden zijn. In ieder geval hulde voor de goede organisatie, alles was super geregeld!

Wel wat ongelukjes gezien onderweg, vooral op de hele drassige zandpaden. Onder andere iemand die zijn motor uit de slootkant aan de vissen was. Omdat sloten blijkbaar de hit van de dag waren (Popnagel), kwam ik een stuk verderop behoorlijk aan het slingeren en eindige in een klein slootje…gelukkig maar 10cm diep en dankzij hulp van twee jongens kon ik zo weer verder.

In totaal drie rondjes gereden, waarbij de laatste (om 1:15 gestart) erg rustig was. De meesten hadden het blijkbaar na 1 of 2 rondjes wel gezien.

Albert je maakte wel indruk met je knal witte AT, vooral op het meest natte stuk land (wat er de tweede ronde uitgehaald was) ging je er vol voor en dat was wel een indrukwekkend gezicht op zo'n dikke machine. Leuk inderdaad om even met jou en Hendrik gesproken te hebben.
 

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 17
Re: Wie gaat ook naar Balkbrug?
« Reactie #47 Gepost op: 18-11-2013, 11:01 »
Zo dat was mijn eerste OTR. Ik dacht echt even dat dit een hele grote grap was.
Mist, kniediep sompig veen, het leek wel Ieper tijdens de eerste wereldoorlog...
Pas tijdens het tweede rondje kwam ik in een ritme.
In ieder geval weer veel geleerd en alles is heel gebleven.








"beter dan vandaag wordt het niet"