Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Iemand nog op zoek naar een trial?  (gelezen 15065 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 487
Re: Iemand nog op zoek naar een trial?
« Reactie #30 Gepost op: 20-06-2010, 10:30 »
Je kan je gewoon inschrijven in wit voor de nacht trial ,dat is alleen bochten en goed te doen ,
In blauw hoef je ook nog niet te kunnen balanceren of te kunnen omzetten maar dan zijn de bochten wat krapper en kom je ook wat opstapjes tegen waar je normaal tegen op kan rijden.
Ook zijn die opstapjes vaak onder een hoek geplaatst .
Ik kan er ook nog niets van maar blauw is wel erg leuk en uitdagend om te doen (word standaard laatste)
Jacdeser ging de eerste keer ook gelijk in blauw mee, en die had zijn trial net paar dagen  ;D   

Offline member

  • *****
  • Berichten: 963
Re: Iemand nog op zoek naar een trial?
« Reactie #31 Gepost op: 21-06-2010, 17:50 »
Wat is dat? Vertel vertel!


Aan de EK pre 65 trial mogen vaak ook de twinschockers starten, echt super gave weekenden, okay ik ken alleen Arnhem en Aywaile maar frankrijk duitsland en zwitserland zijn meer dan ok zegt de roddel pers.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: Iemand nog op zoek naar een trial?
« Reactie #32 Gepost op: 21-06-2010, 18:16 »
Jeetje, dan moet ik zeker eerst nog een mooie oude trial motor kopen.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 963
Re: Iemand nog op zoek naar een trial?
« Reactie #33 Gepost op: 21-06-2010, 21:08 »
Yep, maar je mag gerust een keer met mij mee, samen op een motor lukt ook en wie weet vindt ik nog tijd om de BSA te vertroetelen, kan ik mooi met de EK meedoen. In Belgie kwam ik prima rond, okay teveel 3en en een enkele 5 maar dat komt omdat ik nogal eens verdwaal in een nonstop  ;D   ;D . Sta je aan de voet van een voor mijn gevoel mega rots, geef je gas, sta je boven met je ogen dicht en weet je echt niet meer welke route te nemen!!  :-X
Nou is Bart mij nogwat verschuldigd, dus als hij voor moeilijke nonstops diend als mijn standin kan ik mooi ook een keer boven zijn vader eindigen  ;D   ;D .
 
Ik zeg dat wordt mooi!!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1078
Re: Iemand nog op zoek naar een trial?
« Reactie #34 Gepost op: 07-07-2010, 19:54 »
Zou dit een mooi beginnersfietsje kunnen zijn?   :o

DERBI DH 2.0





The wheels are both 26-inch downhill wheels and the total weight is under 100 pounds.

      Derbi has always been an innovative company and the new Derbi DH 2.0 takes the motorcycle to the minimum to achieve the maximum. The DH 2.0 gets its name from mountain biking (DH = Downhill 2.0). In spite of its minimalism, the new Derbi DH 2.0 is high-tech with its aluminum frame and integrated gas tank. The forks are 38mm upside-down units and an air shock supports the monoshock rear suspension. There are disc brakes, a carbon fiber skid plate and a single cylinder, four-stroke, 96.2cc engine, complete with automatic transmission and a carbon fiber silencer (hidden under the seat). Claimed horsepower is 8. Derbi’s goal with the DH 2.0 prototype is to bring a new group of young riders into the sport. It has yet to see production.
Leven is makkelijker dan je denkt, maar moeilijker als je denkt.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2374
Re: Iemand nog op zoek naar een trial?
« Reactie #35 Gepost op: 08-07-2010, 15:13 »
The wheels are both 26-inch downhill wheels and the total price is under 100 pounds. ;D
 
Als bovenstaande klopt dan zou het een leuk ding zijn , echter ik ben bang dat dit fietsje ergens rond de 3000 euris gaat kosten , dan toch liever een jong gebruikte trial voor het zelfde geld.
 
Yamaha WR250F 2015

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: Iemand nog op zoek naar een trial?
« Reactie #36 Gepost op: 08-07-2010, 15:51 »
Ik denk dat de motor afslaat bij de eerste de beste steile helling met obstakel, dat het frame stuk is bij de eerste de beste dikke boomstam etc.

Wel een heel leuk ding, maar dan om over bergwandelpaadjes of zo te raggen! (wel is filmpje gezien)

maar niet gemaakt om te trialen

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: Iemand nog op zoek naar een trial?
« Reactie #37 Gepost op: 08-07-2010, 17:19 »
Ik denk dat de motor afslaat bij de eerste de beste steile helling met obstakel, dat het frame stuk is bij de eerste de beste dikke boomstam etc.

Wel een heel leuk ding, maar dan om over bergwandelpaadjes of zo te raggen! (wel is filmpje gezien)

maar niet gemaakt om te trialen

denk dat die derbi sterker is dan menigeen denkt.
Als je ziet wat MTB-ende downhillers doen...... hiervan krijg je gewoon zin om een DH fram te kopen en een eenvoudig 125cc blokje er in te bouwen ::)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 301
Re: Iemand nog op zoek naar een trial?
« Reactie #38 Gepost op: 14-07-2010, 00:59 »
...Nou is Bart mij nogwat verschuldigd, dus als hij voor moeilijke nonstops diend als mijn standin kan ik mooi ook een keer boven zijn vader eindigen...  ;D   ;D .
 
Ik zeg dat wordt mooi!!
Ik heb inmiddels ervaring v.w.b. stand-in spelen! 8) Doen we Gerjan!  ;D ;D ;D
Two stroke addict!!

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 34
Re: Iemand nog op zoek naar een trial?
« Reactie #39 Gepost op: 30-07-2010, 02:58 »
hmm ooit een montesa cota 200 gehad, als 17 jarig mannetje geleerd om te driften, wheelies en stoppies te maken (al wist niemand dat dat een stoppie heette), de lokale hermandad te frustreren en het balanceren, urenlang oefenen om met een stationair draaiende motor maar proberen stil te blijven staan...
Daarna nooit meer een motor gehad waarover ik zoveel contrôle over had..
Ik vond de volgende rit beter
Pegasos met CARBURATEURS!!!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1818
Re: Iemand nog op zoek naar een trial?
« Reactie #40 Gepost op: 01-09-2010, 09:01 »
mwoa jac geen geld

Citaat
http://link.marktplaats.nl/373837745
jammer dat schuur vol staat
met motoren..

frank