AllRoad-Forum > Technische Vraagbaak

Revisie HELP!!!

(1/5) > >>

woodie1977:
Advies nodig

Voor paar weken geleden te snel wiellagers gewisseld en zo wiel erin gezet. Niet goed ketting gespannen

Jaja.. te strak.
Maar was te laat er achter.
Nu reed ik vandaag en sloeg hij me een paar keer af, moeite met vermogen..
Dacht aan brandstof probleem dus rustig naar huis. Geknal en geknetter uit uitlaat. Zie ik thuis dat er bult olie ligt bij uitgaande as..zat nog wat olie in kijkglas, maar hield niet over .

Wat is verstandig.
Blok heeft 8000km en dik 200 uur erop staan.
Revisie of kering vervangen??


Gaat om een Husaberg FE450 uit 2009.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

TravelmaniacsGert:
Revisie kan altijd nog dus ik zou eerst de keerring vervangen. Misschien heb je mazzel.

woodie1977:
Ja… denk ik idd ook aan. Kering is een 30 tientjes. Dan maar eens met verse olie een restritje..
baal er goed van.. net al het achterstallig onderhoud gedaan, vering aangepast, nieuwe banden en remmen.. dan dit


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

GezwindeSpoed:
Ik snap niet wat de keerring van de uitgaande as met gebrek aan vermogen en slecht lopen te maken heeft. Als je lang doorrijdt met te strakke ketting, mol je je lagers in de versnellingsbak. Dat kan je vast wel voelen van buitenaf. Slecht lopen moet een ander probleem zijn als het niet komt door oliegebrek. Oliegebrek zie je vaak aan je nokkenas.

TravelmaniacsGert:
Als er zo veel olie weg is dat de krukas zwaar gaat lopen mis je echt wel vermogen. Maar hopelijk was het dat niet.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie