Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Zoekt er nog iemand een OSCO-kettingsmeerautomaat?  (gelezen 18135 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2418
Re: Zoekt er nog iemand een OSCO-kettingsmeerautomaat?
« Reactie #15 Gepost op: 16-03-2011, 21:46 »
Er was wat misgegaan in de communicatie, waarschijnlijk mijn mailtje in de map "ongewenst" terecht gekomen bleek na een belletje vandaag.

Ik ga eerst ff uitvissen wat eea. zou gaan kosten en indien dat intressant genoeg is zullen we wel zien hoe en wat.
Normaalgezien kun je die dingen direct vanaf de leverancier voor 139 Euro bestellen, indien je d'r een aantal afneemt gaat hier wel wat vanaf. Ergens op Marktplaats worden ze voor 129 Euro aangeboden. Mag duidelijk zijn dat ik daar wel in de buurt/onder moet zitten ;)


Offline member

  • *****
  • Berichten: 4370
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 54
Re: Zoekt er nog iemand een OSCO-kettingsmeerautomaat?
« Reactie #17 Gepost op: 17-03-2011, 11:18 »
Wat is de reden dat je een OSCO verkiest boven een veel goedkopere LoobMan?

http://www.chainoiler.co.uk

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2418
Re: Zoekt er nog iemand een OSCO-kettingsmeerautomaat?
« Reactie #18 Gepost op: 17-03-2011, 16:29 »
Denk dezelfde reden die ik heb om niet te kiezen voor bijvoorbeeld Kinzo, maar voor Hitachi electrisch gereedschap.

@ GezwindeSpoed: niet die, maar wel zoiets ja. Prijs daar is dan wel hetzelfde.

Zo, vandaag is de mail doorgekomen, maandag weet ik meer. Valt niet mee soms om ergens klant te worden ;)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 54
Re: Zoekt er nog iemand een OSCO-kettingsmeerautomaat?
« Reactie #19 Gepost op: 17-03-2011, 17:13 »
Denk dezelfde reden ...
Mogen wij die reden weten? Want dat was de vraag.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2418
Re: Zoekt er nog iemand een OSCO-kettingsmeerautomaat?
« Reactie #20 Gepost op: 17-03-2011, 17:20 »
Ehm, dan werk jij waarschijnlijk niet veel met electrisch gereedschap  :D   Was een vergelijking die ik trok.

Voor af en toe gebruik is een slijptolletje of boormisschien van bijvoorbeeld Ferm of Kinzo prima. Gebruik je het vaak en moet het degelijk zijn kom je al meer in de duurdere hoek met machines te zitten (Hitachi, Makita, enz). Zit een factor 4 verschil in de prijs, maar die heb ik er vaak voor over.
 Heb eerlijk gezegd niet zoveel gevoel bij het systeem van Loobman, toegegeven, er kan niks aan stuk... Ik zie het gewoon niet zo zitten.

Ik weet dat Dr Bean een OSCO op zijn LC8 had of heeft en daar positief over was. En hij is technisch gezien vrij kritisch, dus durf ik daar wel vanuit te gaan..

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4370
Re: Zoekt er nog iemand een OSCO-kettingsmeerautomaat?
« Reactie #21 Gepost op: 17-03-2011, 19:54 »
Wat is de reden dat je een OSCO verkiest boven een veel goedkopere LoobMan?

http://www.chainoiler.co.uk

Ik heb de loobman. Ben erg te spreken over het spuitmodje die werkt met 2 tie-rips als contactspunten voor op het kettingwiel. Maar bij veel gebruik (ik rij 45.000km/jaar) heb je binnen een maand een lek flesje. Heb ook de pro-oiler gehad, maar die is veel te ingewikkeld en uiteindelijk brandde bij mij de pomp door en begon de het display kuren te vertonen. Let wel als je veel rijdt, bij weekendritjes voldoen deze system misschien wel.

De OSCO is simpel en lijkt mij erg robust.
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 535
Re: Zoekt er nog iemand een OSCO-kettingsmeerautomaat?
« Reactie #22 Gepost op: 18-03-2011, 08:26 »
Had ik al gezegd dat ik er ook wel oren naar / interesse in / belang bij / etc heb  :stupid: O o o wat vergeetachtig.
Kan ik nog aanhaken  ??? 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2418
Re: Zoekt er nog iemand een OSCO-kettingsmeerautomaat?
« Reactie #23 Gepost op: 18-03-2011, 08:52 »
Geen stress, er is nog niks besteld oid. Wil eerst ff een prijsje horen van die mensen, dat geef ik door aan de geïntresseerden en dan zien we verder  ;)
Komt allemaal goed.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2636
Re: Zoekt er nog iemand een OSCO-kettingsmeerautomaat?
« Reactie #24 Gepost op: 18-03-2011, 20:48 »
Ik heb de loobman. Ben erg te spreken over het spuitmodje die werkt met 2 tie-rips als contactspunten voor op het kettingwiel. Maar bij veel gebruik (ik rij 45.000km/jaar) heb je binnen een maand een lek flesje. Heb ook de pro-oiler gehad, maar die is veel te ingewikkeld en uiteindelijk brandde bij mij de pomp door en begon de het display kuren te vertonen. Let wel als je veel rijdt, bij weekendritjes voldoen deze system misschien wel.

De OSCO is simpel en lijkt mij erg robust.

ik heb er een paar jaar mee gereden en op verschillende motoren en werkt perfect.je moet wel het flesje goed vastzetten(zeker offroad)maar nooit problemen gehad(+- 30000 km mee gereden)ik  maak altijd een gaatje in de rubberen kettinggeleider direct na je voortandwiel,dan gaat er ook niets offroad aan stuk   

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2418
Re: Zoekt er nog iemand een OSCO-kettingsmeerautomaat?
« Reactie #25 Gepost op: 25-03-2011, 14:02 »
Jongens, jullie hebben een PM'metje over de OSCO's  :)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 849
Re: Zoekt er nog iemand een OSCO-kettingsmeerautomaat?
« Reactie #26 Gepost op: 25-03-2011, 14:12 »
en 1 terug  :D
Vstrom 650 - KTM 525 EXC

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1152
Re: Zoekt er nog iemand een OSCO-kettingsmeerautomaat?
« Reactie #27 Gepost op: 25-03-2011, 15:05 »
ook wel geinteresseerd, evt zelfs 3 stuks, mailtje op vhondebrink@hotmail mag ook

Offline member

  • DR-Z462SM
  • *****
  • Berichten: 2464
Re: Zoekt er nog iemand een OSCO-kettingsmeerautomaat?
« Reactie #28 Gepost op: 25-03-2011, 20:13 »
commerciële kaapmodus aan
 
Zo, ik zie dat hier behoorlijk interesse is in zo'n dinkie.
Laat ik die nou eentje aangeschaft hebben en nooit de tijd/zin/moeite genomen om het te monteren. Gloedje nieuw dus nog met alles erop en eraan.
 
€ 130,- thuis bezorgt  :D
 
Wie het eerst komt, die het eerst maalt
 
commerciële kaapmodus uit
Old bikers never die, they just smell that way...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2418
Re: Zoekt er nog iemand een OSCO-kettingsmeerautomaat?
« Reactie #29 Gepost op: 25-03-2011, 21:15 »
Ik ben goedkoper,.