AllRoad-Forum > All-Road Equipment

Nekbescherming

<< < (3/107) > >>

CASPER:
ik weet helaas uit ervaring dat een kin gedeelte v.e. intergraalhelm je sleutel been kan breken. 't is al weer ff geleden en Ik reed toen op asfalt zonder bodyprotector. Maar zo een nekbeschermer lijkt mij een goede zaak. Lijkt mij alleen enorm warm, zeker als je er een jas bij draagt. Waar kan je die dingen kopen en wa kost da?

Aussie:
De KTM/BMW nekbescherming is schijnbaar al te koop, prijzen heb ik nog niet. De fabrieks teams van KTM en BMW zijn verplicht deze te dragen anders keert hun verzekering niet uit. Er gaat ook een gerucht dat Yamaha in 2008/2009 alle offroad fietsen levert met een soortgelijke brace.

groetjes Paul Dubai, die zijn rallyfiets weer gesloopt heeft en van voor af aan begint. Dus geen KTM rallykuip op de 450.

Harold:

--- Citaat van: Aussie op 10-10-2006, 06:17 ---groetjes Paul Dubai, die zijn rallyfiets weer gesloopt heeft en van voor af aan begint. Dus geen KTM rallykuip op de 450.

--- Einde van citaat ---

Verder met jouw goed??
Die motor is wel weer te repareren.

Neo:
Apart from several new models introduced at the German Intermot motorcycle exhibition, KTM showed the first prototype neck brace. We all know the dangers of motorcycle riding, specially off-road racing. In races like the Dakar, several deaths have been deplored, many that could have been saved if a comprehensive neck brace system existed.

KTM are developing together with Dr. Chris Leatt (medical doctor with experience in trauma and neurosurgery ) such a system.

The neck brace is supposed to keep your neck intact when crashing and falling. It should prevent your neck from breaking. All KTM factory teams will be using this system. The neck brace will be further developed and sold to all off-road riders.

cornepol:
Yo, da's wel een hele forse...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie