Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: GPS software (maps)  (gelezen 2485 keer)

Offline member

  • starter
  • Berichten: 1
GPS software (maps)
« Gepost op: 02-05-2005, 21:32 »
Dag, ik ben nieuw in de (GPS) club.
Ik ben op zoek naar mensen die ook een Garmin 60C(S) hebben en daar software voor willen kopen.
Ik wil eh graag ehhh discuseren over welke software de beste is, zodat we ehh bijvoorbeeld SAMEN kunnen ehh rijden... Dus  ;)
Iemand ook op zoek?

Op dit moment heb ik Metroguide Europa erin, heb dus wil goed kaartmateriaal, maar kan niet navigeren (autorouten).

Zelf heb ik overigens mijn 60CS uit de USA gehaald. Dat scheelde een hele zak duiten (340 ipv 600). Alles functioneert prima, het enige wat ik kan ontdekken dat een beperking is, is dat wanneer je ver uitzoomt, de gps naar de basemap overgaat, en die zit er voor Europa dus niet in. Kan zijn dat hier een truuk voor is, maar ik heb hem nog niet gevonden. Iemand een suggestie?
Ik vroeg mij bijv. af of het mogelijk is om Worldmap te laden, en daaroverheen de detail kaarten, zodat je de basemap niet meer nodig hebt.
Overigens vind ik dit nadeel vooralsnog niet erg want ik heb dat zoomnivo nog niet echt nodig gehad.

Herman


Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: GPS software (maps)
« Reactie #1 Gepost op: 03-05-2005, 07:18 »
Hoi Onrust!

Ik rij ook met een 60C en heb hem uit Denemarken laten komen. Nagenoeg de zelfde prijs als in Amerika, maar dan mét europese basiskaart. Verder heb ik City Select, gedeeld met Adriaan (ook hier op het forum). Dus de tweede code is op mijn GPS geregistreerd :-X En dat zoek jij ook denk ik. Of je iets aan de Worldmap hebt weet ik niet, wel dat je verschillende kaartsystemen kan laden, en in het systeemmenu per kaart kan aanvinken of je hem wilt laten zien of niet. Wat de Worldmap doet met uitzoemen weet ik niet.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2418
Re: GPS software (maps)
« Reactie #2 Gepost op: 03-05-2005, 21:28 »