Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Te koop Honda NX650 Allroad / Rally  (gelezen 1262 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 125
Te koop Honda NX650 Allroad / Rally
« Gepost op: 22-02-2019, 17:19 »
Bouwjaar 1989
Omgebouwd naar rally motor in 2014 / 2015
Kilometer stand +/- 40.000 Km

 
Het blok is in 2014 voorzien van een overmaat Wiseco zuiger.
Recent zijn de koppelingsplaten en koppelingskabel vervangen.

 
De motor is enkele centimeters verhoogd voor meer grondspeling en een stoerder uiterlijk. De dubbele uitlaat is vervangen voor een licht aluminium exemplaar. Het geribbelde zadeldek zorgt voor meer grip. Tevens is er een hoger stuur geplaatst voor een betere sta houding op de moeilijkere  offroad trajecten. De originele kuip en cockpit zijn volledig vervangen door een rally exemplaar bestaande uit 3 delen. De kappen op de tank zitten volledig los van de rest van de kuip zodat de tank vrij in de rubbers kan bewegen zonder de rest van de kuip te belasten. Het digitale roadbook, Garmin navigatie en snelheidsmeter zitten bevestigd op een aluminium frame. Doormiddel van 2 connectoren en enkele bouten is de volledige rally kuip eenvoudig te vervangen door een kleine koplamp-unit met simpele snelheidsmeter, welke gebruikt kan worden voor het zware crosswerk of weer eens een andere look. De volledig omsluitende handkappen beschermen de koppelingshendel en remhendel en de handen.

 
Bij het digitale roadbook wordt software meegeleverd om de straat of offroad ritten in te maken. Er kunnen meerdere routes in het roadbook opgeslagen worden welke, via de software, ook afgedrukt kunnen worden om andere mensen zonder digitaal roadbook ook van de route te kunnen laten
genieten. Het digitaal roadbook heeft een geintregreerde afstandmeter welke precies vertelt wanneer de weergegeven instrucie uitgevoerd moet worden. Naar de volgende of vorige instructie schakelen gebeurd eenvoudig met een druknop welke met de duim en wijsvinger bediend wordt zonder de handen van het stuur te halen.

 
Kortom, een unieke motor welke ideaal is voor allroad / offroad ritten of als stoere lichte straatfiets waarmee het heerlijk bochten pakken is. Om prettig op straat te kunnen rijden is een extra set wielen aanwezig voorzien van straatbanden.

 
Vraagprijs 2000,00 Euro
Voor foto's en ga naar http://www.vuure-motoren.nl en klik op 'Honda NX650 Rally'





 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 324
Re: Te koop Honda NX650 Allroad / Rally
« Reactie #1 Gepost op: 23-02-2019, 11:33 »
Gaaf roadbook! Ziet er "groen" uit zo zonder papier ;D
Waar heb je die vandaan?


Offline member

  • *****
  • Berichten: 294
Re: Te koop Honda NX650 Allroad / Rally
« Reactie #2 Gepost op: 23-02-2019, 13:34 »
Die Timic herkende ik wel. Ooit zelf ook naar gekeken, maar nooit aangeschaft.
https://www.offroadcentrum.nl/Brochure.pdf

Offline member

  • hell yeah!
  • *****
  • Berichten: 4170
Re: Te koop Honda NX650 Allroad / Rally
« Reactie #3 Gepost op: 23-02-2019, 13:53 »
Die Timic herkende ik wel. Ooit zelf ook naar gekeken, maar nooit aangeschaft.
https://www.offroadcentrum.nl/Brochure.pdf

wel grappig dat er nergens op hun site iets over te lezen valt en is de website offline....
....espangol es dificil... entonces Lo intento algo....

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 125
Re: Te koop Honda NX650 Allroad / Rally
« Reactie #4 Gepost op: 23-02-2019, 17:12 »
Dat is ooit een eigen ontwikkeling geweest van mijzelf. Helaas heb ik Timic mede door prive omstandigheden nooit goed van de grond gekregen. Er rijden dan ook maar enkele motoren rond met dit digitale roadbook. Als ik mijn voorraad onderdelen zie liggen doet het soms nog steeds pijn dat ik het niet door heb kunnen zetten.

Offline member

  • hell yeah!
  • *****
  • Berichten: 4170
Re: Te koop Honda NX650 Allroad / Rally
« Reactie #5 Gepost op: 23-02-2019, 19:21 »
Dat is ooit een eigen ontwikkeling geweest van mijzelf. Helaas heb ik Timic mede door prive omstandigheden nooit goed van de grond gekregen. Er rijden dan ook maar enkele motoren rond met dit digitale roadbook. Als ik mijn voorraad onderdelen zie liggen doet het soms nog steeds pijn dat ik het niet door heb kunnen zetten.

klinkt jammer..
idee is goed, te klein opgepakt/ weinig geadverteerd?
....espangol es dificil... entonces Lo intento algo....

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 125
Re: Te koop Honda NX650 Allroad / Rally
« Reactie #6 Gepost op: 23-02-2019, 19:49 »
Door privé omstandigheden kon ik er naast mijn fulltime baan er niet genoeg tijd meer insteken. Financieel gezien stond ik op het punt om of naar de bank te stappen of ik moest sponsors zoeken. Ik ben met het roadbook bij Frans Verfhoeven, Memo tours, Ozzo racing en Arjan Brouwer geweest. Met de een verder gekomen als de ander, maar nooit ver genoeg om door te kunnen zetten op dat moment. Ondernemen is risico durven nemen, en dat durfde ik op dat moment niet. Kortom gebrek aan lef en slechte timing voor wat betreft de privé situatie.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 623
Re: Te koop Honda NX650 Allroad / Rally
« Reactie #7 Gepost op: 23-02-2019, 21:08 »
Leuke motor wel.

Ondernemen is risico durven nemen, en dat durfde ik op dat moment niet. Kortom gebrek aan lef en slechte timing voor wat betreft de privé situatie.
Ik help ondernemers met dit soort dingen. Als je een keer wil sparren, doe maar een pbtje. Niet om te verkopen, maar om eventueel wat te helpen. ;)

Offline member

  • hell yeah!
  • *****
  • Berichten: 4170
Re: Te koop Honda NX650 Allroad / Rally
« Reactie #8 Gepost op: 23-02-2019, 21:26 »
Leuke motor wel.
Ik help ondernemers met dit soort dingen. Als je een keer wil sparren, doe maar een pbtje. Niet om te verkopen, maar om eventueel wat te helpen. ;)

duimpje omhoog!
....espangol es dificil... entonces Lo intento algo....

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 125
Re: Te koop Honda NX650 Allroad / Rally
« Reactie #9 Gepost op: 16-03-2019, 12:01 »
Hij is verkocht. :D
Ik ga hem wel missen ben ik bang :confused: