Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Jeroen's sterke verhalen en fotob(h)oekje vanuit Latijns-Amerika  (gelezen 5538 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 260
Gewoon een paar leuke plaatjes.




Quenca, Ecuador. De stad waar we een poosje moesten blijven voor de reparatie van de KTM. Niet echt moeilijk in z´n mooie stad als deze.



Wasdag bij de rivier. Mocht je in de stad wonen en je hebt geen wasmachine dan kan je je was gewoon in de rivier wassen. Let wel, deze rivier stroomt door de hele stad en ik wil niet weten hoeveel rioleringen er op zijn aangesloten..



Gekrompen hoofden, deze is een 15cm groot. Erg leuk als sleutelhanger!



Langs de kust terug omhoog. Het weer was niet echt zonnig maar warm genoeg en de wegen geweldig om te rijden.



Een ontbijtje ergens in een klein vissersdorpje. Voor een dollar heb je eieren met brood en koffie.



Walvissen kijken langs de kust.



Het prototype voor het zadel van Tabea.



Roadkill. Nog vers, een miereneter. De meeste dieren die je ziet liggen vaak dood op de weg.


 
De evenaar, de tweede keer dat ik deze lijn op de aardbol voorbij trek. De eerste keer was in Brazilie en een stuk minder toeristisch als deze.



Koffie!! Moet ik nog meer zeggen?

Offline member

  • Modje
  • *
  • Berichten: 2587
Re: Jeroen's sterke verhalen en fotob(h)oekje vanuit Latijns-Amerika
« Reactie #1 Gepost op: 01-08-2005, 22:38 »
Je kan de dieren wel beter bekijken zo  :D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 260
Re: Jeroen's sterke verhalen en fotob(h)oekje vanuit Latijns-Amerika
« Reactie #2 Gepost op: 01-08-2005, 22:43 »
Een beetje gevaar blijft er altijd. Zeker als je een fototje staat te knippen en er komt ineens een 30ton truck op je af.. Het zou toch zonde zijn als ik net zo op dit forum eindig...  :(

Offline member

  • Modje
  • *
  • Berichten: 2587
Re: Jeroen's sterke verhalen en fotob(h)oekje vanuit Latijns-Amerika
« Reactie #3 Gepost op: 01-08-2005, 22:53 »
Ja, dat zou niet zo best zijn. Hoe bevalt het rijden met je duo? Hoe vind zij het?

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Jeroen's sterke verhalen en fotob(h)oekje vanuit Latijns-Amerika
« Reactie #4 Gepost op: 02-08-2005, 09:44 »
Het zou toch zonde zijn als ik net zo op dit forum eindig...  :(

Moet je alleen wel ff regelen dat iemand die foto maakt en hem post  :-X

Ziet er stoer uit!! Nog rare geluidjes gehoord tijdens het rijden?
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2617
Re: Jeroen's sterke verhalen en fotob(h)oekje vanuit Latijns-Amerika
« Reactie #5 Gepost op: 02-08-2005, 10:53 »
Lekker genieten met een bakkie koffie hoor, ook in Nederland.
Succes met verder reizen!
Rijden van A naar B is logisch, naar nergens is veel beter!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 260
Re: Jeroen's sterke verhalen en fotob(h)oekje vanuit Latijns-Amerika
« Reactie #6 Gepost op: 02-08-2005, 18:56 »
Ja, dat zou niet zo best zijn. Hoe bevalt het rijden met je duo? Hoe vind zij het?

Ze vindt het geweldig! Zelfs na onze schuiver stapte ze zonder problemen weer achterop.

Moet je alleen wel ff regelen dat iemand die foto maakt en hem post  :-X

Ziet er stoer uit!! Nog rare geluidjes gehoord tijdens het rijden?

Tabea is bij me en zal haar wel even zeggen dat ze een foto moet maken mocht het gebeuren...

Rare geluiden hoor ik nog niet. Maar, wat niet is kan nog komen :D

Lekker genieten met een bakkie koffie hoor, ook in Nederland.
Succes met verder reizen!

Danke!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 260
Re: Jeroen's sterke verhalen en fotob(h)oekje vanuit Latijns-Amerika
« Reactie #7 Gepost op: 22-08-2005, 21:08 »
Hallo allemaal,

Nog niet helemaal klaar maar voor allroadmaniacs wel te zien. De nieuwe verhalen van Peru. Niet alles werkt en nog een aantal foto’s missen. Het verhaal is wel te lezen!

http://www.jeroenopmotorreis.nl/dagboek/2005/totaalverslag007/01.html

Op dit moment zijn we opnieuw in Cusco. Alles is goed al heb ik nogsteeds veel problemen met de motor. Sinds Ecuador hebben we al weer een 6000km gemaakt en het saaie noord Peru hebben gelukkig achter ons liggen.

Na Peru gaan we door naar Bolivia, mijn favoriet!

Groeten uit Cusco, Peru, Tabea & Jeroen 

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: Jeroen's sterke verhalen en fotob(h)oekje vanuit Latijns-Amerika
« Reactie #8 Gepost op: 26-08-2005, 19:11 »
Hè,hè, eindelijk effe tijd gemaakt om het exclusieve verehaal door te lezen. Echt schitterend geschreven zeg. Met deze schrijfstijl en inhoud van de verhalen moet je veel meer kunnen doen dan alleen maar op je eigen site publiceren! Het leest alsof je mee rijd, en zeker met de foto's krijg je bijna het gevoel dat je het ook mee maakt.

Het enige (technische) minpuntje vindt ik dat als je het verhaal leest en een foto bekijkt, dat je meteen het verhaal kwijt bent. In het fotoalbum kan je dan wel doorbladeren, maar teug naar het verhaal kom je alleen maar door diverse keren de trerugknop te gebruiken..... (misschien een popup voor de aangeklikte foto??)

Kijk al met spanning uit naar het volgende deel!! :-*

Offline member

  • *****
  • Berichten: 260
Re: Jeroen's sterke verhalen en fotob(h)oekje vanuit Latijns-Amerika
« Reactie #9 Gepost op: 26-08-2005, 21:58 »
Kijk, dat is leuk te horen! Daar doe ik het voor :D

Het minpuntje van mijn site.. Klopt, heb ik ook een beetje maar als je op venster sluiten of het kruisje klikt kom je meteen weer op de juiste pagina. Ik maak geen gebruik van popup omdat veel computers dit tegenwoordig blokken. Dan kan je de foto´s helemaal niet meer bekijken..  ::) Mocht je een ander goed idee hebben dan hoor ik het wel.

Het volgende deel? Is al helemaal klaar! Je kan dan mee genieten van mijn eerste echte zandrijden en prachtige wegen door de bergen. Het staat zelfs al online maar om jullie een beetje te pesten wacht ik nog een weekje met de link..  ;)

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: Jeroen's sterke verhalen en fotob(h)oekje vanuit Latijns-Amerika
« Reactie #10 Gepost op: 27-08-2005, 02:17 »
Oei, dat had je nou niet moeten zeggen.

Verstokte internetters hebben aan een half woord genoeg :-X Ook hele mooie foto's in die zandduinen zeg...... Helaas staat deel negen nog niet online :-*

Dat kruisje bij de foto's werkt trouwens goed, je moet het alleen even weten. Popups ben ik niet zo bang voor, mensen blokkeren datg bewust, en als ze een site bezoeken die op een normale manier gebruik maakt van popups zet je de blokkade toch gewoon even uit?? (is mijn mening tenminste)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 260
Re: Jeroen's sterke verhalen en fotob(h)oekje vanuit Latijns-Amerika
« Reactie #11 Gepost op: 27-08-2005, 02:37 »
Ik zat er op te wachten  ;D Dacht al, hoe lang zal het duren?

Je hebt gelijk, het kan ook gewoon uit. Het jammere is dat er veel mensen (ouders, oma enzo) meelezen en die weten vaak niet hoe ze het moeten uitzetten.. Ik bedoel, mijn ouders hebben het nieuwe verhaal nog niet kunnen vinden...

goed dan, als jullie het toch al weten, hier is de link:

http://www.jeroenopmotorreis.nl/dagboek/2005/totaalverslag008/01.html

Have fun!! Deze komt nog lang niet online ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 260
Re: Jeroen's sterke verhalen en fotob(h)oekje vanuit Latijns-Amerika
« Reactie #12 Gepost op: 14-09-2005, 22:49 »
Weer even een update alleen voor allroadmainacs!! Heb de nieuwe “ Peru nummer 2 in 25 foto’s” online gezet. Deze foto’s zijn te bekijken door op de volgende link te klikken.

http://www.jeroenopmotorreis.nl/tijdensdereis/extrafotos/15peru2in25fotos/foto01.html

Have fun! :D

Jeroen & Tabea

Offline member

  • Modje
  • *
  • Berichten: 2587
Re: Jeroen's sterke verhalen en fotob(h)oekje vanuit Latijns-Amerika
« Reactie #13 Gepost op: 14-09-2005, 22:51 »
Ziet er weer goed uit  :D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2617
Re: Jeroen's sterke verhalen en fotob(h)oekje vanuit Latijns-Amerika
« Reactie #14 Gepost op: 15-09-2005, 20:44 »
...............................................................................................
...............................................................................................
Heb niets te zeggen, wat mooiiiiiiiii ::) ::)
Rijden van A naar B is logisch, naar nergens is veel beter!