Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Wie o wie in regio Den Bosch wil mij wegwijs maken in het off-road gebeuren??  (gelezen 14093 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 35
Van de week was het op veel zandpaden nog een grote ijsbaan. Wel fijn zo'n gratis slipcursus, alleen mis je soms de zijwieltjes

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
En de valkussens  ::)
Heb al veel te lang niet gespeeld maar ga nu niet het bos in.. zeker niet alleen en helemaal niet met een groep..
Te glad, te hard en onvoorspelbaar.
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 279
het weer lijkt zich nu echt te beteren.. wat zijn de plannen voor komende tijd? Als het boven de 5 graden is vind ik het wel te doen :)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 123
De ondergrond is nog bevroren, dus toch veel kans op een glijpartij. Ik wacht nog even tot de vorst een heel eind uit de grond is. Is wel balen ben dit jaar nog maar 1 keer op pad geweest, een kort ritje, helaas.

Peter.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11346
En de valkussens  ::)
Heb al veel te lang niet gespeeld maar ga nu niet het bos in.. zeker niet alleen en helemaal niet met een groep..
Te glad, te hard en onvoorspelbaar.

Ik ben lekker buiten wezen spelen, het was fantastisch, maar één keer gevallen ;D

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 35
Ja ik kom ook net terug van even spelen in het zand.
En jawel ook nog eens met mijn nieuwe (tweedehands) motor. Was toch wel wennen van een 2 takt naar een 4takt machine.
Maar hij rijd super fijn, kan weer veel leren op deze motor.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 279
Ja ik kom ook net terug van even spelen in het zand.
En jawel ook nog eens met mijn nieuwe (tweedehands) motor. Was toch wel wennen van een 2 takt naar een 4takt machine.
Maar hij rijd super fijn, kan weer veel leren op deze motor.

Waar heb je ergens gereden? :) In den bosch is het namelijk nogal nat.. :)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 35
Zolang je rond de bossen blijft valt het wel mee vond ik.
Gereden richting schijndel tot son en breugel en wat er tussen zit.
Nu met de regen van afgelopen dagen zal het nu wel nat zijn.

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 5
Hoi wij komen uit de buurt van Heusden en rijden ook geregeld off road, zowel gravel als ook echt zand, maar geen crosstereinen. we rijden een 650 dakar en Tenere
Als je alles op je af ziet komen...... rij je waarschijnlijk op de verkeerde weghelft.....?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1525
Hoi wij komen uit de buurt van Heusden en rijden ook geregeld off road, zowel gravel als ook echt zand, maar geen crosstereinen. we rijden een 650 dakar en Tenere

Waar kan je in die omgeving nog leuk rijden dan?
Het verst die richting op waar ik kom vanuit Esch/Vught is het kanaal naar Waalwijk...
KTM 990 Adventure S 2006 / Yamaha WR450F 2006 / Beta 125 REV-3

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1595
Dat is toch gemeente Heusden.
Marcel