Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: - VERKOCHT - MSR Dragonfly met ongebruikte service kit - VERKOCHT -  (gelezen 1503 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 62
Mijn Dragonfly is te koop; is behoorlijk gebruikt, kun je ook goed zien, maar is nog tiptop in orde. Het windscherm ontbreekt, maar de brandstoffles is inclusief.
Ook heb ik een geheel nieuwe, ongebruikte Expedition Service Kit erbij. Voor alles bij elkaar denk ik aan iets van € 85,-. Berichten graag via theguzziman@gmail dot com.





https://webshop.fietsvakantiewinkel.nl/msr-dragonfly-stove.html

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2120
Re: MSR Dragonfly
« Reactie #1 Gepost op: 04-06-2017, 20:17 »
Als je hem voor de helft van de nieuwprijs van de hand zou doen (gezien de goed gebruikte staat), zou ik wel eens een benzinebrander willen proberen. Ik kook tot nu toe zonder problemen op gas.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 62
Re: MSR Dragonfly
« Reactie #2 Gepost op: 04-06-2017, 20:34 »
ff denken, de brander kost nieuw € 137,50, de brandstoffles komt op € 18 en de expeditie set vond ik voor € 33, alles op het www. Ik vond het niet goedkoper; bij elkaar is dat € 188,50 en voor de helft zou dat op € 94 neerkomen. Daar zou ik mee akkoord gaan.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2120
Re: MSR Dragonfly
« Reactie #3 Gepost op: 04-06-2017, 20:56 »
ah zo, ik dacht dat 137,50 voor de complete set was, my fault  ::)
Dan is het een nette prijs, maar laat ik hem toch ff aan me voorbij gaan.
Voor mij net iets teveel geld om iets uit te proberen terwijl ik het misschien niet eens nodig heb.

Succes met de verkoop!

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 62
Re: MSR Dragonfly
« Reactie #4 Gepost op: 16-10-2017, 14:15 »
IK was hem bijna vergeten maar hij is er nog! Nog liefhebbers? Ik doe er niets meer mee dus sta open voor een goed bod! Oh ja, ik kom niet meer zo vaak hier, dus eventuele vragen/reacties graag naar theguzziman@gmail.com.