Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Travelmaniacsweekend 2008  (gelezen 10943 keer)

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Travelmaniacsweekend 2008
« Gepost op: 14-07-2008, 18:49 »
In het weekend van 13 & 14 september wordt het jaarlijkse reizigersweekend gehouden. Alweer voor de 7e keer! Ieder jaar kiezen we een andere locatie in Nederland. Dit keer zijn we te gast bij kampeerboerderij Kamperhoek in Vogelwaarde (Zeeuws-Vlaanderen).

Het TMW is een treffen voor mensen die met auto of motor buiten Europa reizen, of graag zouden willen reizen. Het is vooral een uitgelezen kans met mensen te spreken die besmet zijn met het reisvirus, om meer te leren over voorbereidingen, preparatie, bepaalde routes, alles wat erbij komt kijken. Maar ook om sterke verhalen te horen en mooie plaatjes te bekijken!!!

Meer informatie staat natuurlijk op Travelmaniacs.nl  waar ook het inschrijfformulier te vinden is. Online inschrijvers en vooruitbetalers krijgen het t-shirt kado!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: Travelmaniacsweekend 2008
« Reactie #1 Gepost op: 14-07-2008, 19:51 »
Ha leuk,
Ik ben heel benieuwd welke verhaaltjes er komen.

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Travelmaniacsweekend 2008
« Reactie #2 Gepost op: 15-07-2008, 13:20 »
Ha leuk,
Ik ben heel benieuwd welke verhaaltjes er komen.

Eentje weet ik er al  ;)
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2636
Re: Travelmaniacsweekend 2008
« Reactie #3 Gepost op: 27-07-2008, 09:47 »
In het weekend van 13 & 14 september wordt het jaarlijkse reizigersweekend gehouden. Alweer voor de 7e keer! Ieder jaar kiezen we een andere locatie in Nederland. Dit keer zijn we te gast bij kampeerboerderij Kamperhoek in Vogelwaarde (Zeeuws-Vlaanderen).

Het TMW is een treffen voor mensen die met auto of motor buiten Europa reizen, of graag zouden willen reizen. Het is vooral een uitgelezen kans met mensen te spreken die besmet zijn met het reisvirus, om meer te leren over voorbereidingen, preparatie, bepaalde routes, alles wat erbij komt kijken. Maar ook om sterke verhalen te horen en mooie plaatjes te bekijken!!!

Meer informatie staat natuurlijk op Travelmaniacs.nl  waar ook het inschrijfformulier te vinden is. Online inschrijvers en vooruitbetalers krijgen het t-shirt kado!

nou lekker dan
zegt marcel 2 weken terug nog dat het de 7e word
nu heb ik al voor een rit(gt =1000km in 2 dagen binnendoor)ingeschreven en betaald
wel jammer,ik had er graag bijgeweest

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: Travelmaniacsweekend 2008
« Reactie #4 Gepost op: 27-07-2008, 10:01 »
't Is al jarenlang vaste prik 2e weekend september (moet je ook maar weten).
Jammer dat je d'r niet bij bent.
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: Travelmaniacsweekend 2008
« Reactie #5 Gepost op: 27-07-2008, 20:04 »
nou lekker dan
zegt marcel 2 weken terug nog dat het de 7e word
nu heb ik al voor een rit(gt =1000km in 2 dagen binnendoor)ingeschreven en betaald
wel jammer,ik had er graag bijgeweest

nee, hij zei natuurlijk dat het de 7e is... de 7e keer  ;)

Jammer Richard.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 857
Re: Travelmaniacsweekend 2008
« Reactie #6 Gepost op: 14-08-2008, 11:45 »
Het programma voor het weekend is verder aangevuld en staat op de Travelmaniacssite.
Sorry Richard, heb even geworsteld met de data ivm de Pax Rally in Portugal, maar toch besloten het zo te laten. :confused:
De "goodiebag" begint ook langzaam weer vorm te krijgen en we proberen nog wat extra demomotoren te organiseren.
Moet goed komen dus. :)


Offline member

  • *****
  • Berichten: 4267
Re: Travelmaniacsweekend 2008
« Reactie #7 Gepost op: 14-08-2008, 15:57 »
Ik zou zeggen haal die WR250r als demo binnen :)
WR - De nieuwe DRZ!  ;D

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 20
Re: Travelmaniacsweekend 2008
« Reactie #8 Gepost op: 24-08-2008, 02:50 »
Hoi Ferd,
die datum is voor mij te druk met werk en zo,
leuk plaatje van die boog!
gr knetter!

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: Travelmaniacsweekend 2008
« Reactie #9 Gepost op: 30-08-2008, 08:52 »
voorinschrijving gaat bijna sluiten!! Geef de organisatie aub een beetje zekerheid door je vooraf op te geven, anders zitten we weer een jaar aan het bbq-vlees......en ben je natuurlijk zeker van een t-shirt!!

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 42
Re: Travelmaniacsweekend 2008
« Reactie #10 Gepost op: 02-09-2008, 13:08 »
Ik was aan de late kant, maar heb me toch nog net op kunnen geven :D Gelukkig! Voor iedereen die er ook naartoe gaat, hopelijk tot ziens! Ik moet zeggen dat ik er behoorlijk zin in heb!
zeg maar Jaap hoor...

'95 XTZ750  //  '95 R1100GS

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: Travelmaniacsweekend 2008
« Reactie #11 Gepost op: 02-09-2008, 13:56 »
Net even met Marcel gesproken over de rit tijdens het weekend.
Het zijn er 2.
1 volledig asfaltrit (ca 120 km), en 1 allroadrit.
De tweede is een GS-club-rit, dus al te moeilijk zal het niet zijn. Maar of je wel of niet je noppen eronder moet zetten, zal afhangen van het weer. Als het zo nat blijft als de laatste tijd, worden ook simpele paden een modderboel.

De asfaltrit gaat met voorrijder(s) op GPS, de allroadrit volgens het D-systeem. Dus er hoeft niet genavigeerd te worden.

D-systeem:
> er is een voorrijder, die rijdt altijd voor en kent de route.
> er is een achterrijder, die rijdt altijd achteraan en kent meestal ook de route.
> de nummer twee (degene na de voorrijder dus) blijft staan bij de eerstvolgende afslag met z'n voorwiel in de rijrichting. De rest van de groep rijdt langs hem/haar heen. Als de nummer twee de achterrijder ziet, gaat-ie pas weer rijden, niet eerder. En sluit achteraan (voor de achterrijder). Er is dus steeds een nieuwe nummer twee (rouleert).
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4267
Re: Travelmaniacsweekend 2008
« Reactie #12 Gepost op: 02-09-2008, 15:05 »
oei oei oei... ik hoop dat ik mijn blokje heb gereviceerd voor het tm weekend :) De ktm wil ik thuis laten.

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: Travelmaniacsweekend 2008
« Reactie #13 Gepost op: 02-09-2008, 15:09 »
oei oei oei... ik hoop dat ik mijn blokje heb gereviceerd voor het tm weekend :) De ktm wil ik thuis laten.


Ga dan eindelijk maar 'ns aan het werk, na maanden feestvieren  :-X ;D
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 42
Re: Travelmaniacsweekend 2008
« Reactie #14 Gepost op: 02-09-2008, 15:57 »
oke  :)... dus in principe... als het geen verschrikkelijk *bleep*-weer is, dan zou de rit zelfs voor een beginnertje nog wel te doen moeten zijn  :-X (met of zonder noppen). Het kriebelt wel namelijk!  ::) We shall see!
zeg maar Jaap hoor...

'95 XTZ750  //  '95 R1100GS