Eh, is dat niet gewoon de motor van Noppy daar op de foto?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Nou ja, gewoon. Hij was toen net een week oud. Wel de bandjes goed afgereden over een gravelweg van een paar km om alle pikkies en siliconenresten er af te raggen. Dat geeft toch net wat meer vertrouwen in bochten. Standaard staat hij op Pirelli STR. Geen fout bandje.
Maar was bij Kuinder omdat zij drie varianten van Spaanse opzetruitjes hadden liggen en ik mocht proberen bij hen voor de deur met hun gereedschap. Fijne club, kom daar graag. Mooi te combineren met ritjes naar Waypoint: one-stop-shop!
Post Merge: 14-10-2022, 10:18
Leuk zo naast elkaar te zien. Neig toch meer naar de Yamaha aangezien ik er ook mee offroad zou willen gaan rijden. Voor mij gevoel iets minder breekbaar qua opbouw en plastics. Maar vanaf een foto is dat lastig te beoordelen.
Inmiddels zitten er veilge Duitse beugels om al dat fragiele plastic dus hoop dat de tupperware heel blijft! Ook het kwetsbare remreservoir afgedekt met Alibling. Spiegels van Bartang al weer (2x) gesloopt, dus de originele maar weer teruggemonteerd; toch beter volgens de dealer.
Heb geluk met mijn dealer en vooral de monteur: een hardenduro rider die Erzberg en Redbull Romaniacs wel leuk vindt, maar tegelijkertijd ook in TET en allroadriding geinteresseerd is. Hij denkt ook echt creatief mee.
Over twee weken een nieuwe mapping downloaden waarmee ik er 2 PK bij schijn te krjgen. Het gevoel is goed. Er is nog niets uit zich zelf spontaan stuk gegaan. Geen storingen na 6.000 km raggen en woonwerkverkeer. De handvatverwarming begint nu goed van pas te komen. Hij is lekker zuinig, lust E10 benzine dus scheelt flink tov het gebruik van de 98 in de beamer!