Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Ktm stille demper  (gelezen 550 keer)

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 9
Ktm stille demper
« Gepost op: 13-08-2015, 09:33 »
Goede morgen allemaal,

Afgelopen maand ben ik trotse eigenaar geworden van een Ktm exc 520 uit 2000, deze kon ik voor een prikke van een kennis overnemen.
Op deze manier kan ik mn off road skills gaan uitbreiden zonden dat mn Africa Twin er straks niet meer uitziet.
Nu moest er nog wel het een en ander aan gebeuren maar ze ziet er inmiddels al een stuk beter uit!
Helaas toen ik haar kreeg zat er een open carbon demper op waar een verschrikkelijk kabaal uit komt... Hier wordt de buurt denk ik niet blij van en voetgangers, paarden en ander wild denk ik ook niet al je een bospadje uitgaat.
Nu ben ik dus opzoek naar een stille(re) demper voor de Ktm die de off road familie geen schade zal berokkene..
Heeft er nog iemand nog een dempertje liggen? Heb namelijk geen zin om de hoofdprijs hier voor uit te geven, het is tenslotte maar een fietsje voor erbij..
Of heeft iemand nog suggesties waar ik er eentje zou kunnen krijgen?

Gr,

IJsman


Offline member

  • *****
  • Berichten: 4370
Re: Ktm stille demper
« Reactie #1 Gepost op: 14-08-2015, 07:27 »
Misschien is een insert al genoeg. In mijn demper heb ik ook een plaatje geschroeft zodat deze een stuk stiller is.
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 9
Re: Ktm stille demper
« Reactie #2 Gepost op: 17-08-2015, 07:56 »
Bedankt gezwindespoed, voor de prijs van een nieuwe einddemper kan ik iig zelf ook nog wel even hobbiieen :)