Wijs op Reis > Reis-equipment

Bestelbus voor motor

(1/9) > >>

Luc:
De motor in een bestelbus, ik heb hier al een oud topic over gelezen, maar dat ging 10 jaar terug. Daarom even een nieuwe gestart.

Ik ben aan het kijken naar een bestelbus om mijn motor in te zetten, zodat ik ook makkelijk naar het buitenland kan om daar te rijden (de vrouw er bij gezegd dat dit ook handig is voor de fietsen). De hoogte is dan vooral belangrijk, zeker met een torentje er voorop. Het ruitje is er zo af, de spiegels ook. Dan nog houd ik 132cm over.

Een T5 Transporter bijvoorbeeld, heeft een hoogte van 141cm, maar over "doorrijhoogte" kan ik niets vinden. Een Hyundai H300 zit op 135cm hoogte binnenin, maar is qua doorrijhoogte 122cm. Hebben jullie ideeën over/ ervaringen met dit onderwerp?

Alvast bedankt voor het meedenken.
Gr. Luc

propje:
Mijn T4 kon 2x drz vervoeren.
Met dubbele cabine.
Mijn 690 paste er ook prima in.
Alleen toen ik er de britannia composites erop had niet meer.
Net een lintzaag opgehaald ik mis m.n bus best wel
Maar niet de 135€ wegenbelasting per mnd.
U zijt Vlaming?
Dan heb je daar geen last van.

Frenkie H:
Citroen jumpy normale hoogte passen er twee in.


Verstuurd vanaf mijn moto g(9) plus met Tapatalk

Luc:
Dank voor jullie reacties. Nee, ik ben gewoon een Nederlandse loonslaaf. D.w.z. dat ik wel wegenbelasting betaal en dat €135 p/m inderdaad flink geld is. Maar goed, daar was ik van op de hoogte. T4 zal ik ook nog eens de maten van opzoeken.

Bedankt voor de foto. Toevallig zit daar ook de toren van Rade op zie ik. Past echt net. Staat hij op de zij-standaard? Het zou bij mij om slechts 1 motor gaan. Lastig met in en uitladen?

Struis:
Ik weet welke auto je nu rijdt.
Kan er een beetje aanhanger achter?
Ik heb een Paardentrailer voor het vervoer van motorfietsen.
-Sta-hoogte
-je rijdt er over de klep makkelijk op en af.
-afsluitbaar
-niemand ziet dat er een motor in staat.
-geen extra wegen belasting.
-al je (bagger-) spullen kunnen erin

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie