Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Mijn Rolling Mavericks webshop is eindelijk open  (gelezen 3222 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
Re: Mijn Rolling Mavericks webshop is eindelijk open
« Reactie #15 Gepost op: 12-10-2021, 08:19 »
Is het mogelijk om mijn verlanglijst openbaar te maken of te delen met bekenden? Dit ivm de naderende feestdagen en crosslaarzen die gevuld moeten worden.
leuk idee, een soort uitzetlijst ..... vroeger konden aanstaande bruiden en bruidegommen bij de plaatselijke huishoudelijkeartikelenwinkel een lijst deponeren met alles wat ze nog nodig hadden om een degelijk huishouden te vormen. De gasten die een cadeau zochten konden dus bij die winkel iets van de lijst kopen en de winkelier streepte af zodat het aanstaande echtpaar niets dubbel kreeg en alleen spullen waar ze om gevraagd hadden.
Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2610
Re: Mijn Rolling Mavericks webshop is eindelijk open
« Reactie #16 Gepost op: 12-10-2021, 08:27 »
 :stupid:  Vind ik een super idee! Ik maak zo'n lijst, vertel wanneer ik jarig ben en wacht gespannen af!  8)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
Re: Mijn Rolling Mavericks webshop is eindelijk open
« Reactie #17 Gepost op: 12-10-2021, 08:35 »
Kon je wel eens vies tegenvallen Jos.
Ik maak m'n eigen verlanglijstje,weten ze ook niet wat je hobby kost.

Offline member

  • Kom op mensen, wordt ook
  • Donateur
  • *****
  • Berichten: 2315
Re: Mijn Rolling Mavericks webshop is eindelijk open
« Reactie #18 Gepost op: 12-10-2021, 10:28 »
Wat bedoel je precies?
Nu kan ik binnen mijn account een 'wishlist' maken, maar die is alleen zichtbaar voor mijzelf. Bij bv BOL kun je middels een link je verlanglijstje delen met anderen. Dan weten ze wat je 'voor je verjaardag of Sinterklaas' wilt.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1020
Re: Mijn Rolling Mavericks webshop is eindelijk open
« Reactie #19 Gepost op: 12-10-2021, 12:23 »
Nu kan ik binnen mijn account een 'wishlist' maken, maar die is alleen zichtbaar voor mijzelf. Bij bv BOL kun je middels een link je verlanglijstje delen met anderen. Dan weten ze wat je 'voor je verjaardag of Sinterklaas' wilt.


Goeie dank! Ga ik uitzoeken. Ik werk met Lightspeed als winkelsoftware en heb geen idee of dat een optie is. Maar ga ik uitzoeken.
Husky 701, EXC-f 450 en Vertigo Fajardo 250
www.rollingmavericks.com

Offline member

  • Kom op mensen, wordt ook
  • Donateur
  • *****
  • Berichten: 2315
Re: Mijn Rolling Mavericks webshop is eindelijk open
« Reactie #20 Gepost op: 05-12-2021, 22:17 »
De goedheiligman had weer geen motorgerelateerde spullen meegenomen (wel een half alfabet in chocoladevorm), dus zelf maar wat besteld. Geeft niet als het wat langer duurt, kan er voorlopig toch niets mee.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1020
Re: Mijn Rolling Mavericks webshop is eindelijk open
« Reactie #21 Gepost op: 06-12-2021, 08:36 »
Dank Vincent. Nee hoor duurt niet langer. Gaat gaat vandaag de deur uit. En jij beterschap.
Husky 701, EXC-f 450 en Vertigo Fajardo 250
www.rollingmavericks.com

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1020
Re: Mijn Rolling Mavericks webshop is eindelijk open
« Reactie #22 Gepost op: 12-01-2023, 11:58 »
Mocht je een Rolling Mavericks Ultralight Enduro Trail Jack Stand willen winnen dan kan dat als je mazzel hebt :-)

Ik heb zojuist een Giveaway gepost op het nieuwe ADVbikes forum. Het is een jong forum die een tegenhanger wil zijn ADVrider maar lijkt potentieel te hebben. Dus ik ben hen maar ook mijzelf aan het promoten.


GIVEAWAY! I'm giving away two Rolling Mavericks Ultralight Enduro Trail Jack Stands.

Just head over to the ADVbikes forum.

I just discovered this great, new forum for Adventure riders which I want to celebrate with this Giveaway.


Giveaway
Husky 701, EXC-f 450 en Vertigo Fajardo 250
www.rollingmavericks.com

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
Re: Mijn Rolling Mavericks webshop is eindelijk open
« Reactie #23 Gepost op: 12-01-2023, 12:49 »
En als ik hem win maar ik heb er al één.
Is hij dan te verzilveren?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1020
Re: Mijn Rolling Mavericks webshop is eindelijk open
« Reactie #24 Gepost op: 12-01-2023, 16:32 »
Als je hem wint dan krijg je een 'digitale waardebon' ter waarde van de Trail Jack waarmee je iets anders in de shop kan kopen. Ik ga geen cash uitbetalingen doen :-)
Husky 701, EXC-f 450 en Vertigo Fajardo 250
www.rollingmavericks.com

Offline member

  • starter
  • Berichten: 1
Re: Mijn Rolling Mavericks webshop is eindelijk open
« Reactie #25 Gepost op: 12-01-2023, 16:50 »
gisteren trail jack ontvangen , was goed verpakt, ziet er echt professioneel uit.
ga het binnenkort thuis proberen.


Bedankt Cris uit het antwerpse Xt600

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1532
Re: Mijn Rolling Mavericks webshop is eindelijk open
« Reactie #26 Gepost op: 12-01-2023, 17:26 »
Dan moet dat ADVbikes form zich wel onderscheiden van advrider.com natuurlijk en ben benieuwd waarin ze dat doen.
Voorlopig is advrider een van de grotere in de forum wereld met gemiddeld duizenden tot tienduizenden gebruikers tegelijkertijd online op zo'n 365.000 geregistreerde gebruikers.

Het is trouwens wel minder geworden. Als ik het goed heb onthouden waren er 15, 20 jaar geleden zo'n 800.000. Ik ben er zelf ook niet meer zo actief en ben vast niet de enige. Hun klacht was lang geleden al dat ze het van ouderen moeten hebben en die sterven uiteindelijk uit. Eigen observatie: er lijken ook inderdaad wat minder mensen te ADV-en dan zeg 20 jaar geleden. Denk ik.
2021 690 Enduro R  -  Gamo Grizzly 1250 Whisper IGT 5.5

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1020
Re: Mijn Rolling Mavericks webshop is eindelijk open
« Reactie #27 Gepost op: 12-01-2023, 19:18 »
Uiteraard moeten zich onderscheiden. Het fijne weet ik er niet van maar het is onstaan uit onvreden over ADVrider.


Ze kunnen nu in elk geval niet tippen aan ADVrider maar dat kan geen enkel forum wat net begonnen is. Dat kost jaren. Ik geef ze in elk geval een kans. Ze hebben al wat momentum want ieder ander beginned forum wat ik tegenkom struikelt over 'geen posts'. Dat valt hier reuze mee.

Post Merge: 12-01-2023, 19:19
gisteren trail jack ontvangen , was goed verpakt, ziet er echt professioneel uit.
ga het binnenkort thuis proberen.

Bedankt Cris uit het antwerpse Xt600


Goed om te horen!
Husky 701, EXC-f 450 en Vertigo Fajardo 250
www.rollingmavericks.com

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1020
Re: Mijn Rolling Mavericks webshop is eindelijk open
« Reactie #28 Gepost op: 25-01-2023, 09:17 »
Morgen eindigt mijn Giveaway waarbij ik 2 keer een Trail Jack Stand of een 'waardebon' weggeef op het nieuwe ADVbikes forum. Het was is waarschijnlijk je beste kans in je hele leven om iets te 'winnen' want er zijn nog geen 20 aanmeldingen :-)


Het enige wat je hoeft te doen is naar het forum te gaan, je aan te melden voor ADVbikes en een foto van je tool roll te uploaden in mijn giveaway thread. Als je het ook nog op de socials zet zoals facebook of instagram dan telt dat dubbel.


Kortom, het is maar een hint want je maakt toch echt kans. :-)



Husky 701, EXC-f 450 en Vertigo Fajardo 250
www.rollingmavericks.com

Offline member

  • *****
  • Berichten: 443
Re: Mijn Rolling Mavericks webshop is eindelijk open
« Reactie #29 Gepost op: 25-01-2023, 16:36 »
gedaan ;)