Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Roadbook ritten Nederland, Off-road zoveel mogelijk.  (gelezen 6627 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 352
Re: Roadbook ritten Nederland, Off-road zoveel mogelijk.
« Reactie #15 Gepost op: 31-07-2019, 21:44 »
@mods, kunnen we die hufter niet bannen  >:(

Na 11 jaar.... ???

Groet, Jan
Ik ga maar fietsen...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1595
Re: Roadbook ritten Nederland, Off-road zoveel mogelijk.
« Reactie #16 Gepost op: 01-08-2019, 14:03 »
@mods, kunnen we die hufter niet bannen  >:(

Heb ik iets gemist in deze draad? ???
Marcel

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: Roadbook ritten Nederland, Off-road zoveel mogelijk.
« Reactie #17 Gepost op: 01-08-2019, 14:28 »
Ja weer zo'n bericht in het russisch. Maar is inmiddels verwijderd dus het ziet er nu raar uit. Ik zal mijn scheldpartij even aanpassen  :D
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1595
Re: Roadbook ritten Nederland, Off-road zoveel mogelijk.
« Reactie #18 Gepost op: 01-08-2019, 16:53 »
Ach so :-X
Marcel

Offline member

  • *****
  • Berichten: 240
Re: Roadbook ritten Nederland, Off-road zoveel mogelijk.
« Reactie #19 Gepost op: 16-12-2019, 09:51 »
Een wat late reactie Roel, maar ik ben dikwijls zo druk met organiseren en roadbooks tekenen, dat het forum erbij inschiet. Je bent welkom om eens een ritje te komen rijden. Je hebt de keuze uit verschillende afstanden. Roadbooks met afstanden voor recreanten, roadbooks waarbij zeer intensief genavigeerd moet worden en een roadbook van 475 kilometer voor de `Die Hards`. Mijn website offroadtrips.nl is momenteel "under construction". Wel in de lucht, maar pas eind december netjes op orde.

Offline member

  • Kom op mensen, wordt ook
  • Donateur
  • *****
  • Berichten: 2318
Re: Roadbook ritten Nederland, Off-road zoveel mogelijk.
« Reactie #20 Gepost op: 16-12-2019, 14:22 »
Haha, "een wat late reactie", mooi eufemisme. Toen Roel zijn bericht schreef bestond Lehman brothers nog, was Balkenende premier, kon Oranje slechts dromen van een WK-finale, leek een zwarte Amerikaanse president ondenkbaar (laat staan een oranje), werden pensioenen nog geïndexeerd en had niemand nog gehoord van Brexit, PFAS of Fvd. 

Desalniettemin kan ik de ritjes van Ad van harte aanbevelen.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2770
Re: Roadbook ritten Nederland, Off-road zoveel mogelijk.
« Reactie #21 Gepost op: 16-12-2019, 14:54 »
Haha, "een wat late reactie", mooi eufemisme. Toen Roel zijn bericht schreef bestond Lehman brothers nog, was Balkenende premier, kon Oranje slechts dromen van een WK-finale, leek een zwarte Amerikaanse president ondenkbaar (laat staan een oranje), werden pensioenen nog geïndexeerd en had niemand nog gehoord van Brexit, PFAS of Fvd. 

Desalniettemin kan ik de ritjes van Ad van harte aanbevelen.


 :o ;D ;D