Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: twee weken spaanse pyreneéen  (gelezen 1474 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 15
twee weken spaanse pyreneéen
« Gepost op: 15-05-2010, 21:43 »
Welke avontuurlijke allroadrijder/ster heeft zin en tijd om in week 37 en 38 ( 2010 ) de Pyreneéen in te gaan met 3 gelijkgestemden ?
Avontuur , genieten , kamperen , en offroad gaan waar mogelijk .
Heb je een geschikte motor en een geschikte instelling ?
Wij zijn tussen de 40 en 50 jaar .
 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 376
Re: twee weken spaanse pyreneéen
« Reactie #1 Gepost op: 17-05-2010, 08:50 »
Welke avontuurlijke allroadrijder/ster heeft zin en tijd om in week 37 en 38 ( 2010 ) de Pyreneéen in te gaan met 3 gelijkgestemden ?
Avontuur , genieten , kamperen , en offroad gaan waar mogelijk .
Heb je een geschikte motor en een geschikte instelling ?
Wij zijn tussen de 40 en 50 jaar .
 

Rond die periode zou het wel even kunnen dat wij (vriendin en ik, allebij off-roadrijders) daar ook in de buurt zitten.
Onze planning was reeds om eerste 3 dagen van september in Beaujolaisstreek wat gaan op te warmen ;)  en daarna door te trekken naar ofwel.... Alpen of Pyreneéen.
 
Maar natuurlijk hebben wij altijd gehoor naar ander voorstel of idee.
ikzelf heb 45 en vriendin 35 en kunnen best nog om met oude grijsaards die steeds zo snel gaan als een tornado :P

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 15
Re: twee weken spaanse pyreneéen
« Reactie #2 Gepost op: 17-05-2010, 19:58 »
Klinkt goed , sluit maar aan die periode ; in eerste instantie gaan we naar Aragon ( provincie ) , onderschat grijze tornado niet , doet nog motorcross in competitieverband , ja , o.k. , bij de veteranen . :-[

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 62
Re: twee weken spaanse pyreneéen
« Reactie #3 Gepost op: 08-06-2010, 00:46 »
Laat ik nou hetzelfde idee hebben... Ik heb net een XT600 Tenere gekocht voor een reis naar Afrika in 2011 en moet nu dus een beetje leren offroad rijden. Ik weet dus niet of ik tegen die tijd het juiste nivo heb. Zo te horen zijn jullie al wat verder. Ik check iig dit topic tegen die tijd nog wel. Wie weet leer ik snel... ;)
Leeftijd en haarkleur kloppen iig. Mij andere brommer is een BMW RT Adventure, waarmee ik al kennis heb gemaakt met de 'avontuurlijke' weggetjes in Marokko. Helemaal maagd ben ik dus niet.