Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Het grote voorstel topic  (gelezen 300105 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 14
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1710 Gepost op: 24-05-2020, 09:36 »
De TET scene, is dat een ding nu?


Ja toch? De meeste weten toch wel wat dat is?


Offline member

  • *****
  • Berichten: 211
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1711 Gepost op: 24-05-2020, 10:23 »

Ja toch? De meeste weten toch wel wat dat is?



iets met ironie ;) 

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 14
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1712 Gepost op: 24-05-2020, 10:48 »



iets met ironie ;)


Haha ik vind dat altijd beetje lastig te bespeuren via text.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1533
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1713 Gepost op: 24-05-2020, 12:21 »
Ja toch? De meeste weten toch wel wat dat is?


iets met ironie ;) 


Iets met noob en tet enzo
2021 690 Enduro R  -  Gamo Grizzly 1250 Whisper IGT 5.5

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 14
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1714 Gepost op: 24-05-2020, 13:50 »


Iets met noob en tet enzo


Als noob zijnde moet ik toch ergens beginnen. Als je betere suggesties heb hoor ik het graag.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1595
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1715 Gepost op: 24-05-2020, 14:02 »
Dat klinkt misschien wat onaardig. Maar hier heerst bij veel mensen de opvatting dat als je off road rijden heel breed promoot (zoals de TET) het in landen als Nederland en Belgiƫ binnenkort helemaal niet meer mogelijk is. Als je op de tet pagina kijkt zie je de meest bizarre vragen langs komen over motor geschiktheid een uitrusting. Dat betekent heel veel druk op de beschikbare ruimte.
Als 100 mensen 5x langskomen is de belasting lager dan 1000 motoren 1x.
Maar welkom want wij zijn natuurlijk wel de real deal.
Marcel

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 14
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1716 Gepost op: 24-05-2020, 14:25 »
Dat klinkt misschien wat onaardig.


Kom wel zo over inderdaad. Maar goed, ik heb een dikke huid :) en mijn domme vragen gooi ik op advrider.
Dat is het laatste wat ik hier zeg op dit topic omdat het te offtopic word.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 748
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1717 Gepost op: 24-05-2020, 14:35 »
Matje
--------------------------------------------------------------
I hate cruise control

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 9
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1718 Gepost op: 24-05-2020, 16:59 »
Ik had deze even gemist, en dit is dus niet mijn eerste post. Maar alsnog even voorstellen dan:


Ik heb zelf geen motor op het moment, wel een motorrijbewijs, en in het verleden een GSX-R 750 gehad. Hier heb ik 3 weken van mogen genieten, tot ik door een dronken automobilist geschept werd. Rug en kaak gebroken, dus daarna weinig meer gereden. Dat vonden vrouw en ouders niet zo'n goed plan....[/size]


Daarna lang braaf in auto's gezeten, waarbij de Audi TT cabrio nog het dichtst bij motorrijden in de buurt kwam. Nu heb ik een SSV of side-by-side aangeschaft, wat ook geen motor is, maar ook zeker geen auto.





Maar waarom dan posten op een motor forum? Met deze SSV ga ik een rally van parijs naar dakar rijden volgend jaar. In mijn andere(eerdere) post noem ik het al, maar met de support die we zelf gaan regelen hebben we ruimte voor motor rijders om aan dit waanzinnige avontuur deel te nemen. Vandaar dat ik mij hier meld.


Als motorrijder deelnemen aan een rally kan soms lastig zijn. Je hebt iemand nodig om je bagage en onderdelen voor je mee te nemen. Met een SSV is dat ook zo. Dus daar hebben we een oplossing voor. En die heeft nog ruimte...


Kijk dus ook naar mijn andere post:
https://allroadmaniacs.nl/forum/index.php?topic=24187.0


En neem even contact op als dit avontuur je aanspreekt.
[/color]

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 14
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1719 Gepost op: 27-05-2020, 11:35 »
Welkom Alexander!

Offline member

  • starter
  • Berichten: 1
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1720 Gepost op: 29-05-2020, 12:29 »
Goedemiddag allen,


Mijn naam is Danny 30 jaar en woon in Oude Pekela. Na aantal jaren of een straatmotor te hebben gereden. Toch maar besluit genomen om een off the road aan te schaffen.

Keuze is gevallen op een WR450f. Bedoeling is dan ook om eind van het jaar een aantal otr's te gaan rijden om wat ervaring op te doen.


Even een plaatje voor het idee ;)



Offline member

  • Kom op mensen, wordt ook
  • Donateur
  • *****
  • Berichten: 2320
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1721 Gepost op: 29-05-2020, 16:26 »
Welkom Danny, veel sterkte met je nieuwe verslaving

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 7
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1722 Gepost op: 07-06-2020, 11:11 »
Hi allen,


Mijn naam is Mark, ben 32 en ik woon nu in Baarn na zo'n beetje alle uithoeken van NL te hebben gehad. Ik heb gister de third-life-crises in het leven geroepen door een husaberg fe450e te kopen. Ik had al een Vfr, maar ik heb al mijn hele leven de fantasie ooit een long way round achtige vakantie te maken en daarvoor wil ik eerst goed leren rijden op een Enduro. Het is een husaberg geworden omdat ik hem voor dit prijsje niet kon laten staan. En omdat ik verliefd was na een proefritje, want wat een ongelofelijke fun factor tov mijn wegmotor! Ik moet wel nog eea regelen, want ik wil graag een contactslot (zit er af fabriek niet op?) en ik mag hem even helemaal afstellen zodat hij ook koud met de e start aan wil. Ik ga wel van een motor waar ik bijna niet anders dan slijtage spul heb hoeven vervangen in bijna 50k en die met 114k op de teller nooit een slag misslaat, naar deze Berg wat waarschijnlijk wat meer liefde benodigd. Ik ben benieuwd en heb er in ieder geval ontzettend veel zin in!


Ik heb mij aangemeld om hopelijk wat anderen in de omgeving te leren kennen, want mijn motor vrienden zijn allemaal van de super sports en die vind ik ook leuk, maar ik hou meer van bos en natuur. Naast motorrijden hou ik van mountainbiken, lezen en ben ik graag buiten bezig. Ik kijk ernaar uit jullie te leren kennen!


Foto's volgen nog, want het upload gebeuren vindt ze te groot. Hier een snel geschoten kiekje : https://www.mupload.nl/img/vkkh80vkort.jpg Mijn  moederheeft haar verjaardag slecht gepland (de zondag nadat je volwassen zoon zijn eerste Enduro koopt, ronduit asociaal ;)) dus ik kan vandaag nog niet buiten spelen of foto's maken :(

Offline member

  • *****
  • Berichten: 226
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1723 Gepost op: 07-06-2020, 12:59 »
Wekom en twee keer van harte gefeliciteerd.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2074
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1724 Gepost op: 07-06-2020, 14:57 »
Lekker enthousiast! Je gaat vast een hoop lol beleven. Welkom hier.
uit het stof zijt gij gekomen, en tot het stof zult gij wederkeren!