AllRoad-Forum > All-Road Equipment

Vraag navigatie Garmin GPSmap 278

(1/4) > >>

arendpot:
Ik wil een navigatie aanschaffen voor off road trips wie kan me vertellen of een GPSmap 278 van Garmin een goede keus is.
En als dat niet zo waarom dan en welke kan ik dan het beste kopen.





Jos van Vliet:
Hoi,

De 278 is een hele oude (15 jaar of zo). Ik heb ‘m nog maar eigenlijk is het out dated. Ik vermoed dat je de moderne variant bedoeld, de 276CX? Is een prima ding. Alternatief is de Garmin Montana. Even zoeken op forum, is al heel veel over geschreven

TravelmaniacsGert:
276Cx werd behoorlijk afgebrand op (gebrek aan) snelheid toen-ie net uitkwam. Zou nog even wat googelen of dat inmiddels is opgelost.

grandia:
Doe je ogen een plezier en koop een ZumoXT. Nu 300 euro.

https://www.bmwgsclub.nl/forum/topic/94689-te-koop-garmin-zumo-xt-incl-onroute-motorkaart/

joebar2dakar:
Olla,


Ik gebruik voor off-road ( tracks) rijden eigenlijk alleen maar mijn 276 & 278 ( wel de ouwe meuk, maar ben ook van de oude stempel)
Gebruik de 276 al meer dan 20 jaar, inmiddels is de eerste wel eens gesneuveld met 'n bodem onderzoek, maar heb daarvoor weer 'n vervanger van, gevonden op marktplaats , of div fora.
Ook heb ik 'n XT in gebruik voor op het asfalt, ( nog nooit off-road getest ) dus daar heb ik geen ervaring mee, wel met tracks rijden " zichtbaar " onder de route.
Als je al n 276 /278 in redelijke staat kunt vinden is de prijs ook meestal pittig, / gelijk aan 'n nieuwe XT in de aanbieding , nu de XT2 uit is en iedereen weer de 2 " moet" hebben
Apparaat 276/8 is best moeilijk qua bediening, instellingen........
Dus denk dat als je begint met 'n nav systeem dat de XT 'n beter keuze is.


Suc 6 met je keuze

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie