Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Rob van Pelt doet het klasse!  (gelezen 9744 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
Rob van Pelt doet het klasse!
« Gepost op: 12-01-2007, 21:50 »
Iemand waar niemand over praat (De media, lees RTL, zwijgt hem dood.....) maar die wel gewoon derde nederlander is: Rob van Pelt! RTL zwijgt hem dood omdat hij geen zendtijd heeft gekocht, maar die Rob rijdt gewoon met een laag budget en zonder media gedoe als een beer! Hulde en respect voor deze man.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 857
Re: Rob van Pelt doet het klasse!
« Reactie #1 Gepost op: 12-01-2007, 21:52 »
ik zal aan Gert-Jan vragen iets over deze held op www.rallymaniacs.nl te zetten want inderdaad we horen niets over hem.
Maar eehhee de lucky man van vandaag is toch wel Peter Stijkel, mazzelaar dat de route ingekort is.

sylvia

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
Re: Rob van Pelt doet het klasse!
« Reactie #2 Gepost op: 12-01-2007, 21:59 »
Hee gozert! ben je online? Alles OK?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
Re: Rob van Pelt doet het klasse!
« Reactie #3 Gepost op: 12-01-2007, 22:04 »
Oeps, dacht al Syl! Hoe komt ie online? Heb je nog een interview van Rob?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 173
Re: Rob van Pelt doet het klasse!
« Reactie #4 Gepost op: 13-01-2007, 11:00 »
Rob van Pelt doet het elk jaar goed en idd het viel mij al op dat hij niet door rtl werd genoemd  :-X

(Rob komt bij ons uit het dorp  8) )
Yamaha XT600E 1992
Yamaha XT600E 1999
Yamaha XJR1300

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1309
Re: Rob van Pelt doet het klasse!
« Reactie #5 Gepost op: 14-01-2007, 22:20 »
Rob was ook nog in beeld bij 'race to dakar', hij had het over 3 weken vakantie lekker moter rijden oid in zijn kenmerkende stijl ...  8)

erg jammer dat al die privateers worden overgeslagen in de rtl/eurosport rapportage's, die zijn toch allemaal de bikkels!

Amsterdam naar Japan, Australie en Indonesie () 2007 - 20??
http://picasaweb.google.com/mbaars99

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
Re: Rob van Pelt doet het klasse!
« Reactie #6 Gepost op: 14-01-2007, 22:26 »
Volgens mij is Rob van pelt zo bescheiden dat hij helemaal geen intresse heeft in RTL ..... Hij geniet gewoon van het rijden en voor hem hoeft al die poespas niet maar intussen doet hij het inderdaad fantastisch
Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007

Offline member

  • *****
  • Berichten: 539
Re: Rob van Pelt doet het klasse!
« Reactie #7 Gepost op: 15-01-2007, 16:41 »
Rob van Pelt, is gewoon te omschrijven als "Geen woorden maar daden"

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 23
Re: Rob van Pelt doet het klasse!
« Reactie #8 Gepost op: 15-01-2007, 17:53 »
Ik heb er dus eens een mailtje aan gewaagd op deze link http://www.rtl.nl/service/rtlnederland/publieksvoorlichting/ kan je je reaktie kwijt aan de rtl publieksvoorlichting.

En dit is het mailtje wat ik eraan gewijd heb:

Hallo Beste Rtl(7),
Allereerst Complimenten met de verslaggeving van Dakar 2007, mooie beelden en natuurlijk Allard Kalf die (als er maar een motor inzit) zijn commentaar levert.
Toch heb ik zo mijn twijfels over de verslaggeving, nu ben ik een motorman bij uitstek en volg de motorfietsen dan ook steevast in iedere uitzending.Jammer is alleen dat wij als kijkers voor 99% geconfronteerd worden met motorrijders met dikke sponsoren die uiteraard ook prominent in beeld gebracht worden bij ieder interview,MAAR er rijden (reden moet ik eigenlijk zeggen)dik 200 motoren mee waarvan een groot deel privateers die met een zeer low budgetbedrag aan Dakar deelnemen, Mijn vraag is dus deze zou het eens mogelijk kunnen zijn om eens een uitzending aan deze echte bikkels van Dakar te wijden, mensen die met minimale middelen vaak zonder hulp van assistentie toch richting Dakar aan het ploeteren zijn ??
Naar mijn bescheiden mening (die niet word gevraagd ik weet het) levert dat ook ontzettend mooi beeldmateriaal op vol met emotie.
Met vriendelijk groet (mijn echte naam)

ALs er nou meerdere eens een mailtje sturen, misschien krijgen de privateers dan eens een beetje aandacht zodat zij wellicht met een volgende Dakar met een iets ruimer budget de trip kunnen maken.

Niet geschoten is nog steeds altijd mis.



Offline member

  • *****
  • Berichten: 2418
Re: Rob van Pelt doet het klasse!
« Reactie #9 Gepost op: 15-01-2007, 19:58 »
In de Dakar kost ALLES geld.. Tenminste, zo vertelde volgens mij Michel de Groot of henno van Bergeijk tijdens zijn lezing. Media-aandacht dus ook.....

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 120
Re: Rob van Pelt doet het klasse!
« Reactie #10 Gepost op: 15-01-2007, 20:11 »
Zoiets had ik inderdaad ook al eens gehoord van Cor Termaat, poen poen poen poen ::) Wat je al niet voor poen kan doen :-X
Ik ben trouwens benieuwd of je antwoordt krijgt.

Maarruh, toppie van Rob, echt een bikkel.  :D
Get on, Sit down, Shut up en Hang on!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1119
Re: Rob van Pelt doet het klasse!
« Reactie #11 Gepost op: 15-01-2007, 20:14 »
Goeie motor natuurlijk ook die Aprillia!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2206
Re: Rob van Pelt doet het klasse!
« Reactie #12 Gepost op: 15-01-2007, 20:52 »
Goeie motor natuurlijk ook die Aprillia!

 ??? Wat weet jij wat wij niet weten; rijdt Rob stiekem op een Aprillia met Honda stickers ::)
Zit niet meer op de DRZ, soms op de Alp en vaak op de MTB
Maar zit nog wel steeds onder de modder...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1119
Re: Rob van Pelt doet het klasse!
« Reactie #13 Gepost op: 15-01-2007, 22:00 »
sorry, door mekaar gehaald! Maar de Aprillia rijdt ook nog.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: Rob van Pelt doet het klasse!
« Reactie #14 Gepost op: 15-01-2007, 22:02 »
Patrick van Lee... Aprilia

Goeie motor he!... nou nog iemand die hem wil verkopen en service wil geven (dat is, ook na aankoop onderdelen leveren)

grts