Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Rob van Pelt doet het klasse!  (gelezen 9745 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 173
Re: Rob van Pelt doet het klasse!
« Reactie #15 Gepost op: 15-01-2007, 22:31 »
de heer van Pelt is Honda dealer vandaar
Yamaha XT600E 1992
Yamaha XT600E 1999
Yamaha XJR1300

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
Re: Rob van Pelt doet het klasse!
« Reactie #16 Gepost op: 16-01-2007, 08:31 »
Rob is gewoon weer met zijn Hondaatje van vorig jaar van start. Volgens zeggen "alleen een beetje afgestoft" Het jaar daarvoor heeft ie het met een Husaberg geprobeerd. Dat kun je zien want hij heeft nog steeds het geel/blaauwe jasje aan!

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 42
Re: Rob van Pelt doet het klasse!
« Reactie #17 Gepost op: 16-01-2007, 15:01 »
Ik heb begrepen dat je voor RTL verslaggeving tijdens de Dakar moet betalen. En dat doet Rob niet. Rob doet de Dakar uit zijn kistje en daar heb ik vreselijk veel respect voor.

Kosten vorig jaar voor RTL ca 5000 euro per motor rijder. maar ik kan er naast zitten. Daarmee worden hun kosten gedekt, alle reklame is dus 100% pure winst. Hoewel ASO best geld vraagt voor TV rechten etc etc.


Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
Re: Rob van Pelt doet het klasse!
« Reactie #18 Gepost op: 16-01-2007, 15:49 »
media aandacht moet je inderdaad kopen, ik ben vergeten hoeveel het kost maar er wordtdacht ik afgerekend per minuut .... Rob van Pelt heeft m.i. wel een nieuwe motor dit jaar want zijn oude stand toch een paar maanden geleden op Marktplaats te koop kijk maar hier: http://www.allroadmaniacs.nl/index.php?topic=2432.0

Neemt trouwens niet weg dat hij het echt super doet
Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: Rob van Pelt doet het klasse!
« Reactie #19 Gepost op: 16-01-2007, 17:59 »
Er staat mij van vorig jaar bij, dat het je 1000 euro ex btw per minuut kost om in beeld te mogen komen......

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1309
Re: Rob van Pelt doet het klasse!
« Reactie #20 Gepost op: 16-01-2007, 20:27 »
op de dakar site onder live -> portraits staat vaak aardige verhalen van oa privateers

vandaag mirjam pol en rob deckers
Amsterdam naar Japan, Australie en Indonesie () 2007 - 20??
http://picasaweb.google.com/mbaars99

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2268
Re: Rob van Pelt doet het klasse!
« Reactie #21 Gepost op: 16-01-2007, 22:38 »
op de dakar site onder live -> portraits staat vaak aardige verhalen van oa privateers

vandaag mirjam pol en rob deckers

Jaaa leuk verhaal en wat een toppertje he die Mirjam!!!!
Die moeten we echt uitnodigen voor een komend treffen.
Er komt een tijd,
dat iedereen op een Adventure rijdt

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Re: Rob van Pelt doet het klasse!
« Reactie #22 Gepost op: 17-01-2007, 09:09 »
Die moeten we echt uitnodigen voor een komend treffen.

Wat mij betreft is ze net als Bryan van harte welkom op Heerde 10 februari as. Maar dan moet er wel iemand de contacten (kunnen) leggen om ze uit te nodigen.


GJ :D
Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: Rob van Pelt doet het klasse!
« Reactie #23 Gepost op: 17-01-2007, 09:51 »
Bryan had ik al ingeseind over Heerde. Hij zou effe kijken. Van Mirjam heb ik geen gegevens, misschien een mailtje via mirjamgoesdakar.nl ??

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1382
Re: Rob van Pelt doet het klasse!
« Reactie #24 Gepost op: 17-01-2007, 09:53 »
Er staat mij van vorig jaar bij, dat het je 1000 euro ex btw per minuut kost om in beeld te mogen komen......
Twee jaar terug was het volgens Arjan Brouwer inderdaad iets van 1000 per minuut, die liet hij door zijn sponsors kopen want dat is stukken goedkoper dan iedere andere vorm van televisie reclame (hij liet dezelfde minuut door twee sponsors kopen dus hield ie er per minuut zelf ook nog geld aan over  ;D )
Dit jaar heeft de familie de Rooy ALLE RTL7 zendtijd gekocht... dus iedereen die ook zendtijd wilde moest bij hun aankloppen.. Zal ome Jan wel een speciaal prijsje voor hebben gemaakt..
Ik heb ook nog niet eerder meegemaakt dat ze, terwijl de rally nog aan de gang is, deelnemers thuis interviewen nadat ze zijn uitgevallen ..
Atic#1007,  TCN#397

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Re: Rob van Pelt doet het klasse!
« Reactie #25 Gepost op: 17-01-2007, 11:01 »
Dit jaar heeft de familie de Rooy ALLE RTL7 zendtijd gekocht... dus iedereen die ook zendtijd wilde moest bij hun aankloppen..

Mmm, dat geeft wel weer een heel bijzonder beeld van de pluriformiteit en objectiviteit van de verslaggeving >:(
Een serieuze omroep zou zich zo iets IMHO niet moeten laten overkomen…..


GJ :-\
Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Re: Rob van Pelt doet het klasse!
« Reactie #26 Gepost op: 17-01-2007, 11:04 »
Bryan had ik al ingeseind over Heerde. Hij zou effe kijken. Van Mirjam heb ik geen gegevens, misschien een mailtje via mirjamgoesdakar.nl ??

Mirjaml en Bryan zitten toch bij elkaar in het team?
Is dat niet de kortste route?


GJ :D
Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: Rob van Pelt doet het klasse!
« Reactie #27 Gepost op: 17-01-2007, 11:10 »
Ik heb ook nog niet eerder meegemaakt dat ze, terwijl de rally nog aan de gang is, deelnemers thuis interviewen nadat ze zijn uitgevallen ..

vorig jaar niet gekeken?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: Rob van Pelt doet het klasse!
« Reactie #28 Gepost op: 17-01-2007, 12:23 »
Dat Fam de Rooy alle zendtijd opkoopt is ook al een paar jaar geloof ik hoor.
Daar hebben we nog over lopen speculeren hoe dat nou vorig jaar moest, toen ze niet eens konden starten......

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
Re: Rob van Pelt doet het klasse!
« Reactie #29 Gepost op: 17-01-2007, 13:59 »
Dinsdag zijn we op onze wenken bedient toch ...... diverse aardige interviews met rijders die we niet vaak zien ...... maar nog geen Rob van Pelt, volgens mij wil hij niet
Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007