Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: VERKOCHT: KTM 620 LC4 Adventure  (gelezen 898 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 14
VERKOCHT: KTM 620 LC4 Adventure
« Gepost op: 02-08-2019, 12:23 »
LET OP: VERKOCHT

Na een prachtige vakantie in de Pyreneeën en daarna een bijna 2 jaar durende bivak in mijn schuur, mag mijn KTM 620 LC4 uit 1998 iemand anders gelukkig maken. Hier is kind nummer 3 in de maak en ik zie geen ruimte om dit toffe apparaat ooit nog serieus aandacht te geven.

Ik heb momenteel geen actuele foto's, maar er is zo weinig op gereden dat onderstaande beelden van vóór de reis en tijdens de reis representatief zijn.

Zinvolle info:
 - Er zijn stuurverhogers en handguards aan toegevoegd
 - Na het laatste woon-werkritje van ca 1,5 jaar geleden heb ik hem in mijn schuur gezet en zag dat het achterlicht losbungelde. Plastic gescheurd. Sindsdien niet meer aangeraakt.
 - De accu wordt niet of nauwelijks opgeladen tijdens rijden. Zou heel goed de dynamo kunnen zijn. Nooit gecheckt. Aan de druppellader 's nachts maakte dat ik prima 2 volle dagen op pad kon.
 - Als ik me het goed herinner doet de km teller het niet meer. Toen ik dat eerder had, was het de voeding die los zat. Niet gecheckt. Gereden met Garmin navigatie.
 - De tekens / tekst op de kap aan de voorkant is Nepalees en betekent "Duivel".

Ik heb er - zij het kort - heerlijk op gereden. Goed krachtig en stijf in het terrein. Top ding.  :)

Voor vragen en meer beelden kan je me benaderen. Hij staat al erg lang stil en is dus lang niet gestart. Ik zal binnenkort eens kijken of hij dat nog wil.

Vraagprijs: 1700 of een goed bod.
Het beest staat in Zwijndrecht.



















Offline member

  • hell yeah!
  • *****
  • Berichten: 4170
Re: Aangeboden: KTM 620 LC4 Adventure
« Reactie #1 Gepost op: 02-08-2019, 13:41 »
heb misschien wel interesse....

even met de baas bespreken...
 ::)
....espangol es dificil... entonces Lo intento algo....

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: Aangeboden: KTM 620 LC4 Adventure
« Reactie #2 Gepost op: 02-08-2019, 13:55 »
Hell yeah Patrick. Ik zeg doen  8)  Zo maken ze ze tegenwoordig niet meer  :P
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • *****
  • Berichten: 208
Re: Aangeboden: KTM 620 LC4 Adventure
« Reactie #3 Gepost op: 02-08-2019, 15:21 »
Mooi ding, heb er ook eentje gehad en twee jaar heerlijk op gereden. Vering is beter dan die van een moderne 690! Zonde om weg te doen!

Offline member

  • hell yeah!
  • *****
  • Berichten: 4170
Re: Aangeboden: KTM 620 LC4 Adventure
« Reactie #4 Gepost op: 02-08-2019, 15:48 »
pm gestuurd...
las eerste propje...
 ::)
maar komt (vast) goed..
....espangol es dificil... entonces Lo intento algo....

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 14
Re: Aangeboden: KTM 620 LC4 Adventure
« Reactie #5 Gepost op: 02-08-2019, 16:09 »
Mooi ding, heb er ook eentje gehad en twee jaar heerlijk op gereden. Vering is beter dan die van een moderne 690! Zonde om weg te doen!


Ja I know, PaulXT. Doch nog langer stil laten staan is ook zonde!