Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Nekbescherming  (gelezen 135508 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2268
Re: Nekbescherming
« Reactie #60 Gepost op: 24-03-2007, 21:37 »
.......weinig korting. :o

Dan moet je er wat vaker komen :-)

Maar die 495 Eurotjes is voor de vol carbon versie dacht ik.
En da's interessant vergeleken met de prijzen van Leathbrace:


Club
Materials – Glass Reinforced Nylon Upper and Lower
Weight: Medium – 850grams
Suggested Retail Price – US$395

Sport
Materials – Glass Reinforced Nylon Lower and Carbon Fiber Upper
Weight: Medium – 780grams
Suggested Retail Price – US$595

Pro
Materials – Carbon Fiber Upper and Lower
Suggested Retail Price – US$995


Misschien kunnen we wel kwantum korting krijgen als we er met heel ARM een stel bestellen?

Er komt een tijd,
dat iedereen op een Adventure rijdt

Offline member

  • *****
  • Berichten: 264
Re: Nekbescherming
« Reactie #61 Gepost op: 25-03-2007, 18:22 »


Dat klinkt helemaal niet verkeerd meerdere aantallen. Ik wil zo'n ding hebben dus dat zijn er al 2.

Johan
KTM 450 exc, en nu leren rijden...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: Nekbescherming
« Reactie #62 Gepost op: 25-03-2007, 19:41 »
reken er maar niet op dat je de full carbon versie hebt voor de prijs bij KTM sommer. Lijkt me onmogelijk.

IK ga ervan uit dat het de midden versie is dus gedeeltelijk uit carbon. Maakt allemaal niet uit natuurlijk.
Eerst passen eer ik zon ding koop. Ben wel 100% voor deze brace overigens

Offline member

  • *****
  • Berichten: 305
Re: Nekbescherming
« Reactie #63 Gepost op: 25-03-2007, 20:13 »
Wel overtuigend die site van Leatt-brace. Tja, je hoeft hem maar één keer nodig te hebben...  ::) Ik begreep dat die van KTM € 450 kost. Mijn dealer heeft er net een besteld, ga wel even kijken als hij hem binnen heeft.
Scheelt het misschien dat ik zelf KTM rij, heb niet zoveel problemen met die oranje kleur (vind het zelfs mooi!  :))
Wat zou die van Leatt gaan kosten inclusief importheffing en transport, exclusief kwantum korting? ???
En de LC8? Die ploegt onverdroten voort......

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Nekbescherming
« Reactie #64 Gepost op: 28-03-2007, 13:05 »
Het topic over het ongeluk van Do is verplaatst naar hiero
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11345
Re: Nekbescherming
« Reactie #65 Gepost op: 28-03-2007, 13:11 »
Gerben,

Ik heb de EVS ook mogen testen tijdens een crash: head first, over de helm heengerold, klep afgebroken net als bij jou en het voelde als een warme deken. Klapje van ongeveer 60 km/u Geen druk in mijn nek, niet eens spierpijn the day after.

Wel een deukje in mijn titanium rugprotector  :'(

Dat had dus ook heel anders kunnen aflopen. Na enige overtuiging van Meindert en StevenD toch maar de rit uitgereden en heel veel plezier gehad (ondanks 15 liter lekkage uit mijn vlotterbak).

Grx,

Nop

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1191
Re: Nekbescherming
« Reactie #66 Gepost op: 28-03-2007, 13:21 »
Ik zal eens een poging wagen voor een gezamenlijke inkoop bij mijn dealer. Het gaat om 10 stuks ?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 305
Re: Nekbescherming
« Reactie #67 Gepost op: 28-03-2007, 14:17 »
Hangt van exacte model, prijs en levertijd af, maar in principe doe ik ook mee. :)
En de LC8? Die ploegt onverdroten voort......

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2397
Re: Nekbescherming
« Reactie #68 Gepost op: 28-03-2007, 15:05 »
Klaas
ik doe ook mee( als het mag) ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4265
Re: Nekbescherming
« Reactie #69 Gepost op: 28-03-2007, 15:08 »
Ik heb interresse, maar voor welke protector ga je informeren dan? Die van 450 e plus is mooi, maar dat is wat te duur.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1191
Re: Nekbescherming
« Reactie #70 Gepost op: 28-03-2007, 15:33 »
Ik ga informeren voor die van KTM en voor die van BMW.


Offline member

  • *****
  • Berichten: 392
Re: Nekbescherming
« Reactie #71 Gepost op: 28-03-2007, 21:12 »
Ik zou 'm wel eerst willen zien en passen voordat ik besluit tot aanschaf. Wellicht dat het Paasweekend van de buren een gelegenheid is? Heeft Bert wellicht zo'n ding, als is het maar een demo, en kan ie die meenemen naar het GS-weekend?

Wellicht kunnen we een dealer interesseren om naar de circuitdag in april te komen met één of twee demo exemplaren. Zou me niks verbazen dat het de verkoop stimuleert.
Nog steeds een allroad liefhebber... I'll be back...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 392
Re: Nekbescherming
« Reactie #72 Gepost op: 31-03-2007, 12:40 »
Vandaag bij Hannamax in Hedel geweest om wat spullen te kopen toen mijn oog viel op een folder van de KTM brace. Hij blijkt nu eindelijk echt leverbaar te zijn en er is een KTM/Leatt brace besteld (bedoeld als demo voor in de zaak).  Basis prijs, uit mijn hoofd, 495 euro, maar bij groepsinkoop is er zeker wat aan de prijs te doen.

Vermoedelijk vanaf woensdag heeft ie 'm binnen. Het is geen probleem om een keer een passessie te regelen en dan kunnen we de lijst opmaken van mensen die interesse hebben. Dan kan ook een prijs opgemaakt worden en besloten worden tot aanschaf.

Ik krijg normaal gesproken aardige kortingen daar, maar ik heb er ook mijn motor gekocht.

Klaas, niet om je in de wielen te rijden, maar het kwam er zo over en zodoende ;)

BTW: er was maar één type leverbaar en gezien de beschrijving lijkt de KTM brace de sport uitvoering te zijn van Leatt
Nog steeds een allroad liefhebber... I'll be back...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2397
Re: Nekbescherming
« Reactie #73 Gepost op: 31-03-2007, 14:00 »
voor die prijs haak ik toch af

Offline member

  • *****
  • Berichten: 392
Re: Nekbescherming
« Reactie #74 Gepost op: 31-03-2007, 15:10 »
Wellicht als je de standaard Leatt brace kan bestellen komt je richting 400 euro uit... veel lager verwacht ik niet; de research in vorm van ontwerpen en testen heeft zo zijn prijs. Je kan ook kiezen voor een EVS brace dan komt je in de buurt van ongeveer 60 euro. Wat het verschil in protectie is kan niemand je vertellen, de pijn in de portemonee is in ieder geval wel kleiner.
Nog steeds een allroad liefhebber... I'll be back...