Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Oplichting Marktplaats: Cross kleding  (gelezen 11579 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4370
Re: Oplichting Marktplaats: Cross kleding
« Reactie #15 Gepost op: 29-07-2008, 10:10 »
Kreeg een pissig mailtje:

verlang je nieuwe crosslaarzen dan voordat geld stuur maar terug stort je geld wel terug en ga maar lekker verder zoeken met jou geen zaken meer
 
si


Nee, maar ik verlang wel waarvoor ik betaald heb :P Dus ze gaan lekker terug. Adres had ik al gevonden via detelefoongids.nl
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • DR-Z462SM
  • *****
  • Berichten: 2464
Re: Oplichting Marktplaats: Cross kleding
« Reactie #16 Gepost op: 29-07-2008, 10:19 »
Je hebt toch zeker blauwe gekocht :P Wat een lul zeg :stupid:
Dan zou ik ze wel zelf gaan brengen, ander heb je dadelijk helemaal nix...
Old bikers never die, they just smell that way...

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Oplichting Marktplaats: Cross kleding
« Reactie #17 Gepost op: 29-07-2008, 12:36 »
En Nederlands kan-ie ook al niet  ::)
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 777
Re: Oplichting Marktplaats: Cross kleding
« Reactie #18 Gepost op: 29-07-2008, 16:36 »
...met jou geen zaken meer

Alsof je met deze zwendelaar zaken zou willen doen!

We weten in ieder geval bij we niet moeten zijn  >:(

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
Re: Oplichting Marktplaats: Cross kleding
« Reactie #19 Gepost op: 29-07-2008, 16:50 »
fijn heh .... rotte peren heb je overal. ik heb gelukkig ook veel goede ervaringen met Marktplaats maar eerlijk gezegd ben ik altijd huiverig voor mensen met 10tallen advertenties volgens mij zijn dat meer handelaren dan goedwillende privé-personen die iets over hebben. Waarmee ik niet wil zeggen dat handelaren niet te vertrouwen zijn hoor, ik vind het alleen juist zo leuk dat je gewoon op goed vertrouwen iets naar iemand opstuurt en dat het geld ook opeens op je rekening staat ... of andersom natuurlijk. Bij een handelaar moet je toch altijd eerst betalen en dan maar wachten wanneer er iets komt
Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Oplichting Marktplaats: Cross kleding
« Reactie #20 Gepost op: 29-07-2008, 17:08 »
Bij een handelaar moet je toch altijd eerst betalen en dan maar wachten wanneer er iets komt

Ben geen handelaar, maar ik wil ook eerst geld zien als ik wat verkoop via marktplaats. Zelfs om het vast te houden wil ik eerst geld zien, en anders moeten mensen gewoon snel langskomen. 't Is me net iets te vaak verkeerd gegaan. Gelukkig allemaal geen grote bedragen, maar ik ben er wel iets voorzichtiger door geworden. Ebay is wat dat betreft wat beter geregeld...En ja, rotte aardbeien zitten echt overal tussen...
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: Oplichting Marktplaats: Cross kleding
« Reactie #21 Gepost op: 29-07-2008, 18:17 »
Heeft niks met marktplaats te maken.
Ik heb een tijdje terug ook een complete set WP poten met kroonplaten en wiel aan iemand verkocht die een aanbetaling deed, dit was tijdens een ritje van TCN tot stand gekomen en verder via mail afgewikkeld.... Na 3 maanden nog niet opgehaald omdat hij druk met verhuizen was aan de andere kant van het land. Dus streek ik over mijn hart en moest toch een keer daar in de buurt zijn, dus de boel achterop gebonden en bij een in de buurt liggende pomp afgesproken... Vroeg hij of hij de resterende 100 euro volgende maand over kon maken, want hij zat wat krap... Is nu maaaaanden later nog niet op mijn rekening verschenen  :-\

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: Oplichting Marktplaats: Cross kleding
« Reactie #22 Gepost op: 29-07-2008, 21:14 »
Tja Roos, dat was ook niet zo slim misschien (wel heel goedwillend).

Maar euhm Geswindespoed: je hebt wat mij betreft permissie om zijn naam hier te posten... Dan vind google  hem wel.

ps.: das ook altijd een goeie... google even op iemand zijn gebruikersnaam en echte naam of zelfs telefoonnummer: misschien al eerdere gedupeerde!

Ik zou iig niet EN terugzeldkosten gaan maken, EN de laarzen weer kwijt zijn EN nog moeten wachten op je geld!

Dus of hem eerst laten betalen, of effe langs gaan!
Niet verkopen wat er op de foto stond is gewoon oplichten natuurlijk.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 132
Re: Oplichting Marktplaats: Cross kleding
« Reactie #23 Gepost op: 29-07-2008, 21:55 »
Ben geen handelaar, maar ik wil ook eerst geld zien als ik wat verkoop via marktplaats.

 :) Ik handel wel en veel via Marktplaats, maar zet de naam van deze oplichter maar op het forum!
Tipje van de sluier? Ik controleer altijd via Telefoongids.nl of iemand een vaste telefoonaansluiting heeft en dit overeenkomt met het door hem of haar opgegeven adres. Als ze de KPN  kunnen betalen, kunnen ze mij zeker betalen!

Een Hotmail, Gmail of ander freebee emailadres is ook altijd een teken van niet je echte gezicht laten zien.

Willen we deze man sarren? Koekje eigen deeg door lekker met zijn alle fack biedingen uitbrengen of veel vragen stellen over zijn waar.
Daar wordt ie echt vervelend van!
XT600 '89 AT '97 XR650R '03
Gas is alles!!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: Oplichting Marktplaats: Cross kleding
« Reactie #24 Gepost op: 29-07-2008, 22:20 »
@ geswindespoed: Staan mooie laarzente koop op het forum.........

Offline member

  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 469
Re: Oplichting Marktplaats: Cross kleding
« Reactie #25 Gepost op: 29-07-2008, 22:34 »
@ geswindespoed: Staan mooie laarzente koop op het forum.........
En deze zijn wel eerlijk en van een betrouwbaar persoon  ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4370
Re: Oplichting Marktplaats: Cross kleding
« Reactie #26 Gepost op: 30-07-2008, 10:07 »
Zie er goed uit, maar dan moet ik m'n tenen afhakken :D.

Ik zit nog te twijfelen of ik de boel terug stuur dus wacht nog ff met publiceren van haar gegevens.
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 469
Re: Oplichting Marktplaats: Cross kleding
« Reactie #27 Gepost op: 30-07-2008, 10:39 »
Ik heb ze ook in grotere maten hoor  :D

Offline member

  • DR-Z 400s '06
  • *****
  • Berichten: 1000
Re: Oplichting Marktplaats: Cross kleding
« Reactie #28 Gepost op: 30-07-2008, 11:13 »
Geswindespoed, ik zou als ik jou was dreigen met een knokploeg van 10 allroad maniacs...  :-X :P

Als ie het geld niet terug stuurt komen we het wel halen... plus nog wat meer.
Waar geen weg is, is een wil.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4370
Re: Oplichting Marktplaats: Cross kleding
« Reactie #29 Gepost op: 30-07-2008, 11:26 »
Nou ben ik om, ik stuur ze terug en indien geen geld terug dan gaan we passende en zgal laarzen halen  ;D.

Iemand off-road routes richting Hardinxveld-Giessendam?
None of us is as strong as all of us.