Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Benzine filter ontluchten?  (gelezen 18922 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2206
Re: Benzine filter ontluchten?
« Reactie #45 Gepost op: 27-03-2006, 13:19 »
Waar kwam die benzine dan vandaan als je je brommer weer eens plat legde??


 :( :-[ :-\ :o SSSSSHHHHH*****TTTTT

Vroegah stroomde de benzine langs de rubber sluitring van de tankdop naar buiten. Ik denk dat door het gebruik mijn tankdop en ring steeds beter zijn gaan afsluiten. Dat ventiel heeft het achteraf waarschijnlijk nooit gedaan en ook nooit gecheckt. En toen de tankdop eindelijk begon af te sluiten ontstond er af en toe een onderdruk in de tank.

Dat is mijn theorie althans en nou ophouden met dat gepest. Ik wordt er inderdaad heel :( :-\ :'( :o ::) van! ;)
Zit niet meer op de DRZ, soms op de Alp en vaak op de MTB
Maar zit nog wel steeds onder de modder...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11352
Re: Benzine filter ontluchten?
« Reactie #46 Gepost op: 27-03-2006, 20:58 »
 ;D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2418
Re: Benzine filter ontluchten?
« Reactie #47 Gepost op: 27-03-2006, 21:56 »
PROBLEEM (waarschijnlijk) OPGELOST :D

Het was uiteindelijk toch een probleem met de onderdruk in de tank. Op mijn tankdop heb ik ipv een slangetje zo'n ontluchtingsventieltje gezet. Daar zit een kogeltje in en dat zat vast (gerot :-X).


Ventiel eraf gooien en slang er terug op. is de beste oplossing hoor. Anders pasten ze het niet nog steeds toe.

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Benzine filter ontluchten?
« Reactie #48 Gepost op: 28-03-2006, 08:23 »
Ventiel eraf gooien en slang er terug op. is de beste oplossing hoor. Anders pasten ze het niet nog steeds toe.

Enneh, je brommer niet laten vallen  ;)
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)