Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: OTR rit gezocht  (gelezen 2464 keer)

Offline member

  • starter
  • Berichten: 3
OTR rit gezocht
« Gepost op: 10-06-2017, 10:48 »
Hallo   ,  Wij hebben net de OTR DOUR voor de vijfde keer gedaan , en dit smaakt natuurlijk naar meer , helaas moeten we nog tot september wachten met de NL otr ritten , tussentijds vermaken we ons wel op de crossbanen in NL , maar een OTR ritje zou wel erg welkom zijn .
Voorheen gingen wij als echte motorliefhebbers ook naar de TT in Assen , nu daar de lol een beetje van af begint te raken , willen we ons credits die we voor de TT hebben gespaard , gebruiken voor een OTR rit ergens in Juli of Augustus .


wij rijden legale motoren , voorzien van kenteken , verzekering , zonder herriepijp , ook allemaal inbezit van een gelding motorrijbewijs.


wie weet er iets dat ONGEVEER aan de volgende eisen voldoet ?


_ legale rit  ergens in Belgie , Frankrijk , Luxemburg of zelfs Dld
_geen gids
_geen roadbook
_ geen Allroadrit
_ te rijden met een groepje van 4 tot 6 man .
_ gevarieerde rit met bospaden , klimmen , evt een crossproef


ik zoek al wat rond op het net , maar erg veel info kan ik niet vinden , vaak wordt je verwezen naar Youtube voor beelden en dan blijkt een rit die als "spannend , gevarieerd en soms zelfs pittig " wordt omschreven , eigenlijk een ouwe wijven rit te zijn , waarbij mensen na elke bocht even moeten vergaderen , redbull drinken , pissen en voor elke bult hun tactiek gaan bespreken , wij willen rijden , niet ouwehoeren ;-)




Grt  Bar

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 90
Re: OTR rit gezocht
« Reactie #1 Gepost op: 10-06-2017, 10:51 »
In de noppennieuws staat een heel stuk over iets in noord Duitsland. Dat leek mij in iedere geval wel leuk.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11351
Re: OTR rit gezocht
« Reactie #2 Gepost op: 10-06-2017, 23:14 »
Weekendje Saliven wellicht, zie oproep hier.

Verstuurd vanaf mijn BV6000 met Tapatalk


Offline member

  • *****
  • Berichten: 727
Re: OTR rit gezocht
« Reactie #3 Gepost op: 11-06-2017, 12:58 »
Met tripy ritten rijden in Frankrijk hebben we ons goed vermaakt. : http://www.offroadtrips.nl/
Bij een van zijn ritten eindig je de rit op een crossbaan.


Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 90
Re: OTR rit gezocht
« Reactie #4 Gepost op: 11-06-2017, 14:39 »
En mocht het niet mal genoeg gaan.. kan je je altijd nog opgeven voor de redbullromaniacs.. :D

Offline member

  • starter
  • Berichten: 3
Re: OTR rit gezocht
« Reactie #5 Gepost op: 11-06-2017, 15:17 »
heb jij je al opgegeven ?  redbull romaniacs staat al op het verlang lijstje

Post Merge: 11-06-2017, 15:17
maar eerst nog wat oefenen ;-)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 90
Re: OTR rit gezocht
« Reactie #6 Gepost op: 11-06-2017, 15:24 »
Nee maar ik vraag ook niet om nieuwe uitdagingen  ::). Ga dit jaar het enduro seizoen mee rijden rijd bijna alle otr ritten en probeer 2 a 3 x per jaar in het buitenland te rijden. En verder zeker een paar keer in de maand op de crossbaan. Dus druk zat..
heb jij je al opgegeven ?  redbull romaniacs staat al op het verlang lijstje

Post Merge: 11-06-2017, 15:17
maar eerst nog wat oefenen ;-)