Algemeen > Rommelmarkt

2e hands banden

(1/60) > >>

crazybond700:
Even een testje of dit gaat werken en of er vraag voor is, anders gaat hij wel weer weg!


Idee: Mensen hebben gebruikte banden over
Andere hebben mogenlijk wat minder budget of geen perfecte enduro banden nodig.
Een eigen topic voor een bandje voor een 10tje of 20 euro wordt niet zo snel gemaakt, en verzenden is vaak in verhouding duur dan.

Mogenlijk kunnen we hier dit soort bandjes met een foto, merk, type en maat kwijt, en waar deze ongeveer afgehaald kan worden. Misschien kunnen we nog eens iemand blij maken dan voor weinig!

Graag verder geen discussie, plaats een aanbieding, of reageert als je de band wil hebben en vervoer nodig hebt (anders kan het mogenlijk ook prima via pm afgedaan worden)


propje:
Dat vindt ik nog eens een goed idee.
Heb nog wel 5 banden liggen zal er na de brabo foto,s van maken en hier plaaatsen.

rubberbutt:
Ja leuk topic, en komt goed uit voor mij.
Ik heb pas een DR650SE gekocht met 2 extra wielen.
Daarvoor zoek ik nu wat rubber.


Maten voor 90/90-21
         achter  120/90-17   of 130/80-17


voorkeur gaat uit naar allroad en geen hardcore enduro.
Denk dus Heidenau K60 scout, Michelin T63, Mitas E09, Kenda Big block K784.  De suzuki DR 650 is niet zo zwaar als een BMW 800gs dus TKC 80 en aanverwanten zijn zijn minder geschikt.


Een nieuwe set heidenau K60 scout kost al gauw € 140, dus ik hoop dat het hier voor iets minder kan... ::)

Ard:
Ik heb nog een Mitas Stoneking liggen in 130/80-17


nog goed profiel, ik denk dat er slechts 2 mm af is gereden. Band is van 2009 maar ziet er verder goed uit.


€10 voor het bierfonds ?


Ligt vlak aan de grens bij Beek (gemeente Montferland)


Groeten, Ard

pepdeze:
Ik heb nog een AC10 liggen met 8mm noppen in de maat 140/80-18 en een Scorpion Pro met nopjes van6 mm.
Als er intereresse is hoor ik het wel. Af te halen in IJsselstein of Utrecht.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie