Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: TET NL maatje gezocht  (gelezen 3100 keer)

Offline member

  • starter
  • Berichten: 3
TET NL maatje gezocht
« Gepost op: 13-06-2023, 13:38 »
Als beginnende off-road rijder ben ik op zoek naar een buddy. In eerste instantie in Nederland ervaring opdoen en wellicht volgend jaar naar Scandinavie of Frankrijk. 


Mocht je interesse hebben laat het me weten, ik ben in de weekenden erg flexibel met tijd en stap zo op.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7962
Re: TET NL maatje gezocht
« Reactie #1 Gepost op: 13-06-2023, 18:07 »
Welke motor rij je?

Offline member

  • starter
  • Berichten: 3
Re: TET NL maatje gezocht
« Reactie #2 Gepost op: 13-06-2023, 21:25 »
Een f800GS

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7962
Re: TET NL maatje gezocht
« Reactie #3 Gepost op: 13-06-2023, 21:51 »
Schrijf je in voor de midsummer hier op het forum.
na 3 dagen heb je 1000km plus achter je kiezen en kan je off road rijden.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4267
Re: TET NL maatje gezocht
« Reactie #4 Gepost op: 13-06-2023, 22:28 »
Haha, nou dat is wel de vuurdoop inderdaad.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 199
Re: TET NL maatje gezocht
« Reactie #5 Gepost op: 14-06-2023, 11:03 »
Waar kom je vandaan? Ik wil je best een dagje mee op sleeptouw nemen  ;)

Offline member

  • starter
  • Berichten: 3
Re: TET NL maatje gezocht
« Reactie #6 Gepost op: 14-06-2023, 14:19 »
Hi, dank voor de reacties! Ik woon in Almere maar ben uiteraard best bereid een stukje te rijden :D

Post Merge: 14-06-2023, 14:30
Die midsummer1000 ziet er inderdaad wel erg gaaf uit en staat nu op de lijst voor volgend jaar. Voor nu lijkt het me een beetje veel van het goede. Ook qua kampeeruitrusting en rijden met zware bepakking.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 199
Re: TET NL maatje gezocht
« Reactie #7 Gepost op: 14-06-2023, 19:56 »
Ik kom uit Lemelerveld, op een kwartiertje van de TET vanaf Ommen.


Het liefst rijd ik door de weeks. Het is hier in de weekenden met mooi weer (komende maanden dus) erg druk met wandelaars.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 10
Re: TET NL maatje gezocht
« Reactie #8 Gepost op: 01-12-2023, 11:37 »
Misschien een late reactie maar ik kom uit omgeving Amsterdam en ga op zijn tijd wel eens naar het Oosten of zuiden van het land en heb een aantal leuke routes verzameld.

Na mijn KTM 1090 adv r verkocht te hebben voor de zomer heb ik nu een AJP PR7 gekocht deze week en ga dus in het nieuwe jaar ook weer even richting TET en andere routes.

Mocht je een keer willen rijden hoor ik dat graag, wel weer als het iets minder koud is. 1,5 uur richting Tilburg met dit weer op een AJP met noppenbanden vind ik net even te ver ;).


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 39
Re: TET NL maatje gezocht
« Reactie #9 Gepost op: 04-12-2023, 21:00 »
Ik kom zelf uit Amsterdam en ga nog wel eens rijden bij de stichtsekant bij Almere om wat zand te rijden, zeker in deze tijd van het jaar. Loopt wel echt op zijn einde daar (is jaren prima geweest en eigenlijk nooit problemen gehad daar met politie) maar er ligt nog een zandweg van een paar km laatste keer dat ik er was (paar weken geleden). Leuk om te oefenen in elk geval met een wat zwaardere motor zoals een 800. Ik zal binnenkort wel weer eens kijken hoe het erbij ligt.