Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: 26e nacht trial  (gelezen 8389 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 301
Re: 26e nacht trial
« Reactie #30 Gepost op: 28-08-2011, 15:10 »
Samen met Alex rondje langs de proeven gedaan, leuk om eens van zo dichtbij mee te maken.
Ik wilde nog wel van proef 4 naar 5/6 door het weiland met de gs maar hij wilde sm er niet aan wagen (watje). Stukje omgereden en over schapendijkje te voet proef bereikt. Deze in het donker niet meer bekeken maar ik kan me goed voorstellen dat de taluds aan het eind de dag alleen maar gladder en gladder zijn, is dat slootje onderaan psychisch wel heeeeel dichtbij  :o
Bij clubhuis de avond afgesloten met kijken naar locale fietsheld die ook even de proef deed als oefening voor het NK.
Daar ook onze eigen Bartje de proef zien slopen  ;), de pallet om de auto te bespringen bezweek onder zijn geweld!

Minpuntje van de avond was de man die mij vroeg of ik aub op de motor een rondje dorp voor hem wilde doen omdat zijn Montesa 311 onder het oog van de toeschouwers was gepikt terwijl hij de jeugd aan het helpen was...... Spoorloos dus. Triest dat zoiets gebeurd.

Ja maar... ja maar...   :-\ :P
Mijn broeder had hem daarvoor al op het gevoelige punt geraakt, waarna ik hem onbedoeld de genadeklap heb gegeven. :D Was wel een klamme-oksels-momentje. :-X Achteruit van een auto is niet mijn sterkste kant... het ging gelukkig goed.

Leuk weer ff wat mensen van hier gesproken te hebben!

Die 311 vind ik wel een raar verhaal. Er stond genoeg veel nieuwer spul om mee te nemen. Smerig geintje van een bekende???
Als het echt zo is, is het wel triest!!  >:(
Two stroke addict!!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 751
Re: 26e nacht trial
« Reactie #31 Gepost op: 30-08-2011, 20:18 »
Het was weer een erg mooie avond!
 
Ongeloofelijk dat het droog bleef  ::)   :)   In de wijde omtrek bliksem maar bij ons niet, top!
 
 
 
 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 487
Re: 26e nacht trial
« Reactie #32 Gepost op: 12-09-2011, 19:29 »